Notowana na GPW firma oferująca usługi hostingowe i telekomunikacyjne oraz zajmująca się sprzedażą domen uruchamia program korzyści dla inwestorów. Zamierza przede wszystkim zwiększyć lojalność dotychczasowych akcjonariuszy, ale liczy również, że pozyska kolejnych z grona swoich klientów, których obecnie ma około 350 tys.
Aby uzyskać dostęp do bezpłatnego monitoringu SEO, darmowej strony www czy 20 proc. zniżki na pozostałe usługi, trzeba będzie posiadać 100 akcji Cyberfolksa, których obecna cena rynkowa oscyluje wokół 80 zł za sztukę. Osoby o mniej zasobnym portfelu, posiadające co najmniej 50 walorów spółki, będą mogły liczyć na 10- procentową zniżkę. Liczba benefitów ma z czasem wzrosnąć.
Programy lojalnościowe to stosunkowo nowa rzecz na GPW. Obecnie oferują je takie firmy, jak Orlen, PZU czy Unimot.