Czytasz dzięki

Cyfrowy Polsat digital platform targets 1m subscribers

APA - Austria Presse Agentur
opublikowano: 12-09-2005, 15:42

Warsaw (Puls Biznesu) - Cyfrowy Polsat is Poland's youngest digital platform launched in 1999.Today, it has 500,000 subscribers while its main and sole rival - Cyfra Plus - 700,000. “If the present growth rate is kept, we may have 1m subscribers within 3-4 years”, Dominik Libicki, Cyfrowy Polsat CEO said.

Warsaw (Puls Biznesu) - Cyfrowy Polsat is Poland's youngest digital platform launched in 1999.Today, it has 500,000 subscribers while its main and sole rival - Cyfra Plus - 700,000. “If the present growth rate is kept, we may have 1m subscribers within 3-4 years”, Dominik Libicki, Cyfrowy Polsat CEO said. This it the main target of the company owned by media giant Zygmunt Solorz-Zak. No matter how hard Cyfrowy Polsat fights with its competitor, it expects to merge with it in the future. “There is place in the market for one good digital platform and you may expect a merger in the future”, Dominik Libicki said.

 

Running a platform means big investments, i.e. for decoders given to subscribers. The synergy effects may be quite big: both companies have high costs like the fees for satelite transponder. The CEO said, however, than no talks are being held now with the rival company. Cyfra Plus failed to comment on the news. Analysts comment that talking about a merger in reality means a signal that Cyfrowy Polsat is for sale. According to the data from the National Court Register, the company had negative capitals of PLN 109m (EUR 27.7m) while its cumulated loss amounted to PLN 109.3m. It should reach break-even this year. “The net income, which should amount to PLN 10m, will be the result of dynamic sales growth”, Dominik Libicki stressed. Last year’s sales amounted to PLN 163m while this year, Cyfrowy Polsat plans to have PLN 209.5m of sales from subscription.

 

“If the management of Cyfrowy Polsat say that it makes sense to merge with Cyfra Plus, I see it as a kind of offer”, Andrzej Zarebski, media expert commented.(PLN 1 = EUR 0.254)

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: APA - Austria Presse Agentur

Polecane