Czytasz dzięki

Czesi kupili park w Gorzowie

opublikowano: 01-07-2020, 22:00

Kolejny obiekt przemysłowo- -magazynowy stał się własnością Accolade. Deweloperem jest Panattoni.

Czeski inwestor Accolade posiada już w Polsce parki przemysłowe w Szczecinie, Zielonej Górze, Lublinie, Kielcach, Bydgoszczy, Białymstoku, Koninie, Legnicy, Częstochowie i Mińsku Mazowieckim. Najnowszy nabytek to powstający w Gorzowie Wielkopolskim park handlowy o docelowej powierzchni 70 tys. m kw. Obecnie w budowie znajduje się blisko 19 tys. m kw., a jego oddanie do użytku planowane jest w lipcu. Najemcami obiektu zostały już firmy Logoplaste, portugalski producent opakowań, i Omnipack, firma logistyczna specjalizująca się w kompleksowej obsłudze e-sklepów.

Dzięki możliwości elastycznego kształtowania wynajmowanych modułów jesteśmy w
stanie w tej lokalizacji sprostać wymaganiom klientów z różnych branż — mówi
Michał Białas, szef polskiego oddziału Accolade.
Zobacz więcej

RÓŻNORODNOŚĆ:

Dzięki możliwości elastycznego kształtowania wynajmowanych modułów jesteśmy w stanie w tej lokalizacji sprostać wymaganiom klientów z różnych branż — mówi Michał Białas, szef polskiego oddziału Accolade. Fot. ARC

— Powierzchnia w nowym parku może zostać łatwo dostosowana zarówno pod kątem specyfikacji technicznej, jak też powierzchni poszczególnych pomieszczeń produkcyjnych, magazynowych i socjalno-biurowych. To zaleta powierzchni przemysłowej typu multi-let [dla różnych najemców — przyp. red.] — mówi Michał Białas, szef polskiego oddziału firmy Accolade.

Jego zdaniem Gorzów Wielkopolski już wcześniej potwierdził swoją pozycję na mapie inwestycji przemysłowych — mają tu swoje zakłady VW, TPV czy Faurecia. Do tej pory nie było dużych parków multi-let klasy A.

— Za tą inwestycją przemawiały bliskość granicy polsko-niemieckiej, lokalizacja przy drodze ekspresowej S3 i spory potencjał pracowniczy — mówi szef polskiego oddziału Accolade.

47 mln EUR Tyle inwestuje Accolade w park przemysłowy w Gorzowie Wielkopolskim.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Berłowski

Polecane