Czy, i po co klient poda datę urodzin

opublikowano: 10-03-2019, 22:00

Trzy czwarte użytkowników internetu nie wypisuje się z subskrypcji newsletterów i sms’ów, o ile wcześniej wyrazili na nią zgodę — wynika z nowego raportu „Komunikacja Marki — Oczekiwania Konsumenta”, zrealizowanego przez firmę SMSAPI.

Jednocześnie aż 46,4 proc. respondentów deklaruje, że podałoby firmie swoją datę urodzenia, aby ta mogła dostosować ofertę do ich potrzeb. 25,8 proc. badanych pozwoliłoby jej na poznanie adresu zamieszkania, a tylko 8,5 proc. — wysokość zarobków. Polacy chętnie dzielą się także swoimi zainteresowaniami (56,8 proc. wskazań). Najmniej natomiast oporów mają z wyjawieniem w sieci swojej płci — decyduje się na to aż 80,8 proc. internautów. Badani wyrażają również gotowość do podania swoich danych kontaktowych — 76 proc. udostępniłaby firmom adres e-mail, a tylko 35 proc. numer telefonu. Można wnioskować, że jego podanie to deklaracja większego zaufania do danej firmy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy