Jednocześnie aż 46,4 proc. respondentów deklaruje, że podałoby firmie swoją datę urodzenia, aby ta mogła dostosować ofertę do ich potrzeb. 25,8 proc. badanych pozwoliłoby jej na poznanie adresu zamieszkania, a tylko 8,5 proc. — wysokość zarobków. Polacy chętnie dzielą się także swoimi zainteresowaniami (56,8 proc. wskazań). Najmniej natomiast oporów mają z wyjawieniem w sieci swojej płci — decyduje się na to aż 80,8 proc. internautów. Badani wyrażają również gotowość do podania swoich danych kontaktowych — 76 proc. udostępniłaby firmom adres e-mail, a tylko 35 proc. numer telefonu. Można wnioskować, że jego podanie to deklaracja większego zaufania do danej firmy.
Czy, i po co klient poda datę urodzin
opublikowano: 2019-03-10 22:00
Trzy czwarte użytkowników internetu nie wypisuje się z subskrypcji newsletterów i sms’ów, o ile wcześniej wyrazili na nią zgodę — wynika z nowego raportu „Komunikacja Marki — Oczekiwania Konsumenta”, zrealizowanego przez firmę SMSAPI.