Czy wiesz, że...IMS planuje wypłatę dywidendy za 2012 r.

opublikowano: 21-01-2013, 00:00

Notowana na NewConnect warszawska spółka Internet Media Services (IMS), lider polskiego rynku marketingu sensorycznego, podzieli się zyskiem za 2012 r.

Zarząd rekomenduje wypłatę 331 tys. zł dywidendy. Strategia spółki zakłada wypłacanie akcjonariuszom dywidendy co rok — IMS jest jedną z nielicznych notowanych na NewConnect spółek, które to robią.

— Decyzja o wypłacie dywidendy jest potwierdzeniem naszej stabilnej pozycji rynkowej i dobrej kondycji finansowej. Nie przeszkadza nam inwestować w rozwój grupy i nowe projekty — mówi Michał Kornacki, prezes zarządu IMS. Spółka pracuje obecnie nad zakończeniem dużych projektów związanych z systemem Digital Signage Premium i systemem Lokalizator.

— W kolejnych latach również będziemy dążyli do tego, aby dzielić się zyskiem z akcjonariuszami. Wysokość dywidendy będzie uzależniona od potrzeb inwestycyjnych i bieżącej sytuacji finansowej spółki — dodaje Michał Kornacki. Ostateczną decyzję w sprawie podziału zysku netto grupy IMS za 2012 r. podejmie walne zgromadzenie akcjonariuszy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera cyklu

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu