Darmowa dostawa z e-sklepów

opublikowano: 09-12-2019, 22:00

Przedsiębiorcy sprzedający swoje produkty i usługi przez internet nie pobiorą dzisiaj opłaty za dostarczenie zamówień.

W tegorocznej akcji Dzień Darmowej Dostawy bierze udział ponad 1,2 tys. sklepów internetowych działających w 30 kategoriach — od AGD, przez książki, odzież, motoryzację po zoologię. Przedsięwzięcie odbywa się już dziesiąty raz. W jego ramach klienci, którzy zamówią w takich sklepach produkty albo usługi przed północą, dostaną je bez opłat za dostawę. Przy tym kupujący może wybrać każdą opcję dostarczenia zakupów dostępnych na stronie. Jedynym warunkiem jest to, żeby wszystko odbyło się na terenie Polski.

— Płatność za dostawę często jest powodem rezygnacji z zakupów online, ponieważ de facto zwiększa cenę produktu, która nie jest już tak atrakcyjna w porównaniu ze sklepem stacjonarnym. Biorąc na siebie koszty dostawy, sklepy usuwają barierę wejścia i zyskują tym samym więcej zamówień, często od nowych klientów. A ci kupują bez dodatkowych kosztów. Wszyscy więc na tym zyskują — tłumaczy Krzysztof Bartnik, inicjator akcji DzienDarmowejDostawy.pl w Polsce.

Dodaje, że sklepy biorące udział w akcji nie mogą zrekompensować sobie kosztów dostawy, podnosząc ceny produktów — zabrania tego regulamin wydarzenia. Pozwala on natomiast na wprowadzenie przez sklepy minimalnej wartości zamówienia, od której można z tej promocji skorzystać. Może być to kwota rzędu 20 lub 50 zł. Krzysztof Bartnik podkreśla, że to dobra okazja dla klientów, którzy chcą złożyć zamówienia na towary o większych gabarytach albo takie, które są ciężkie. Darmową przesyłkę oferują też bowiem m.in. sklepy ze sprzętem ogrodowym, RTV i z wyposażeniem łazienek.

— Koszt transportu takich produktów często może wynieść nawet ponad 100 zł. A dzisiaj jest za darmo — podkreśla Krzysztof Bartnik.

Listę sklepów biorących udział w akcji można znaleźć na stronie dziendarmowejdostawy.pl.

bc64433c-8c2e-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Innowacji
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
Puls Innowacji
autor: Anna Bełcik
Wysyłany raz w tygodniu
Anna Bełcik
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu