Debiut IMS przed wakacjami

KSA
opublikowano: 21-04-2008, 00:00

Internet Media Services spodziewa się szybkiego zatwierdzenia prospektu emisyjnego.

Internet Media Services spodziewa się szybkiego zatwierdzenia prospektu emisyjnego.

Inwestorzy, którzy chcieli wziąć udział w ofercie Internet Media Services (IMS), musieli uzbroić się w cierpliwość. Prospekt emisyjny spółki, świadczącej usługi komunikacji marketingowej w miejscu sprzedaży, leży w Komisji Nadzoru Finansowego od września 2007 r. Wiele wskazuje na to, że wkrótce zostanie zatwierdzony.

— Spodziewamy się, że zadebiutujemy na Giełdzie Papierów Wartościowych jeszcze w tym kwartale — mówi Michał Kornacki, prezes i jeden z głównych akcjonariuszy IMS.

Gdy sytuacja na GPW nie była jeszcze tak niepewna, jak ostatnio, IMS szacował wartość swojej oferty publicznej na blisko 50 mln zł. Czy zweryfikował swoje plany?

— Podtrzymujemy to założenie — nadal planujemy ofertę takiej wartości — zapewnia Michał Kornacki.

We wrześniu zarząd IMS prognozował, że spółka osiągnie w 2007 r. 17 mln zł przychodów i 3 mln zł zysku netto. Do czasu zatwierdzenia prospektu nie odnosi się do tych danych. Podkreśla natomiast, że przekroczone zostały założenia zarządu na 2007 r. dotyczące liczby klientów — obecnie jest to ponad 2 tys. punktów handlowo-usługowych. IMS dostarcza tam ekrany plazmowe, na których wyświetlane są reklamy i prezentacje produktów. IMS przygotowuje też kompozycje muzyczne i zapachowe, które mają tworzyć atmosferę sprzyjającą zakupom.

Spółka poinformowała, że rozbudowuje ofertę o nowe rozwiązania — zarówno technologiczne, jak i usługowe. Zapowiada też ciekawe projekty „na skalę europejską”, ale na razie nie ujawnia ich szczegółów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KSA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy