Należąca do koncernu Heidelberger Zement, specjalizująca się w sprzedaży technologii i materiałów budowlanych wrocławska spółka Deitermann Polska podpisała umowę na wdrożenie aplikacji Teta_CRM. Deitermann zdecydował się na zakup zarówno podstawowych modułów do obsługi sprzedaży i marketingu jak i dodatkowych narzędzi — aplikacji do prowadzenia mailingów elektronicznych i moduł workflow do zarządzania przepływem dokumentów i procesów. Ze względu na specyfikę prowadzenia rozmów handlowych w branży budowlanej, gdzie firma prowadzi negocjacje z wieloma klientami jednocześnie, a wszystkie one dotyczą tego samego projektu, wprowadzono do systemu CRM tzw. hierarchiczność negocjacji. Rozmowy prowadzone z partnerami na różnych szczeblach są dostępne dla wszystkich osób zaangażowanych w negocjacje dotyczące danego przedsięwzięcia.
Deitermann Polska jest też pierwszą firmą, w której zostanie wdrożony zupełnie nowy moduł: windykacje. Do tej pory w Teta_CRM istniał dostęp do listy faktur i płatności. Z systemu można było również otrzymać informacje o saldach, fakturach, korektach, które są zaciągane z systemów finansowego i logistycznego. Przygotowywany dla Deitermann moduł będzie służył do zarządzania windykacjami, a w szczególności do wykonywania analiz bilansu kontrahentów, naliczania odsetek, sporządzania not odsetkowych i wezwań do zapłaty. Dodatkowo moduł ten będzie zawierał mechanizm kontrolujący status klienta: „zakaz sprzedaży” lub „sprzedaż możliwa”. W zależności od statusu, przedstawiciele handlowi będą mogli, lub nie, dokonywać sprzedaży.
Zakończenie wdrożenia Teta_CRM w Deitermann Polska jest przewidziane na jesień 2002 roku.
