Delma i Saga wsparły Pajacyka

Ewa Bęczkowska
opublikowano: 2002-01-04 00:00

Od 1 marca do końca 2001 r. trwał program pod nazwą Delma i Saga, wspierający Akcję Pajacyk. Jego organizatorem była firma Unilever. Polegał on na sprzedaży specjalnych opakowań margaryny Delma Extra i herbaty Saga, na których zamieszczono informacje, że część środków z ich sprzedaży zostanie przekazana Polskiej Akcji Humanitarnej na ufundowanie posiłków dla dzieci. Akcja przeszła oczekiwania organizatorów. Zebrane środki pozwoliły na ufundowanie, zamiast planowanych 100 tys. obiadów, aż 140 tys. gorących posiłków.

— Z danych Polskiej Akcji Humanitarnej wynika, że dla wielu dzieci gorący posiłek w szkole jest jedynym w ciągu dnia. Dlatego tym właśnie dzieciom za pośrednictwem Akcji Pajacyk postanowiliśmy pomóc — mówi Cees‘t Hart, prezes Unilever Polska.

Akcję dodatkowo wspierali aktorzy z popularnych seriali, między innymi Anna Milewska, Henryk Machalica, Magda Stużyńska oraz Cezary Żak.

— Znakomity wynik akcji jest wielką zasługą wszystkich klientów, którzy zdecydowali się kupić Delmę i Sagę. Tegoroczne wyniki przekonały nas, by kontynuować program również w 2002 r. — mówi Cess‘t Hart.