Depilacja woskiem przy okazji zakupów

Anna BełcikAnna Bełcik
opublikowano: 2014-02-21 00:00

Firma Time for Wax otwiera w Warszawie kolejny salon depilacji woskiem. To autorski koncept właścicielki Izabeli Makosz.

Depilacja ciała przy okazji zakupów w centrum handlowym, bez konieczności wcześniejszej rezerwacji i umawiania się na zabieg — taki model biznesowy wprowadza Izabela Makosz, założycielka i właścicielka sieci salonów depilacji woskiem Time for Wax. Na początku kwietnia uruchomi kolejny punkt usługowy, tym razem w Centrum Handlowym Wileńska w Warszawie. Zajmie tam lokal o powierzchni 65 mkw., obecnie trwa jego remont i przygotowania do otwarcia. Wcześniej, w 2012 r., Izabela Makosz uruchomiła już Time for Wax w stołecznym Centrum Handlowym Wola Park. Inne jej salony działają przy głównych ulicach Warszawy: Al. Solidarności, ul. M. Kopernika, Al. Niepodległości, ul. Grójeckiej. Biznes prowadzi od 2007 r.

CZAS NA DEPILACJĘ: Izabela
 Makosz, postawiła na wyspecjalizowaną
 sieć salonów depilacji
 woskiem. Teraz uruchamia
 kolejny punkt, w warszawskim
 centrum handlowym. [FOT. ARC]
CZAS NA DEPILACJĘ: Izabela Makosz, postawiła na wyspecjalizowaną sieć salonów depilacji woskiem. Teraz uruchamia kolejny punkt, w warszawskim centrum handlowym. [FOT. ARC]
None
None

— Time for Wax od początku miało być siecią. Taki był cel strategiczny biznesu. Naturalną drogą rozwoju, po otwarciu czterech salonów przy głównych ulicach Warszawy, było uruchomienie kolejnego punktu, tym razem w centrum handlowym. Właśnie ekspansja na centra handlowe to w tym momencie najważniejszy kieruneknaszych działań — zaznacza Izabela Makosz. Jej zdaniem, centrum handlowe jest idealnym miejscem na tego typu usługę. Taka lokalizacja pozwala na dotarcie do większej liczby klientów.

— Robią zakupy, a w międzyczasie mogą skorzystać z depilacji woskiem, także w niedzielę, w godzinach otwarcia centrum — dodaje Izabela Makosz.

Time for Wax jest autorskim konceptem, to pierwsza sieć wyspecjalizowanych salonów depilacji woskiem w kraju. Firma na rynek wypuściła też własną linię kosmetyków pielęgnacyjnych, obecnie pod nazwą „Much More” (niebawem, po rebrandingu, produkty będą sygnowane „Time for Wax Professional”). Ich sprzedaż prowadzona jest we własnych salonach.