DHL – 40 lat minęło!

DI
opublikowano: 2009-09-25 10:17

DHL, dostawca usług ekspresowych i logistycznych, obchodzi dziś (w piątek) jubileusz 40-lecia działalności.

Pionierski duch, silna koncentracja na potrzebach klientów oraz kluczowa rola w światowym handlu – to zdaniem Franka Appela, prezesa Deutsche Post DHL tajniki sukcesu firmy.

None
None

- W roku 1969 trzech ludzi wyruszyło z Ziemi z misją dokonania niemożliwego. Misja zakończyła się sukcesem: zdobyli Księżyc. Kilka miesięcy później Adrian Dalsey, Larry Hillblom i Robert Lynn założyli DHL i sprawili, że odległości na świecie znacząco zmalały.” - powiedział Appel. “DHL doręczając dokumenty następnego dnia po ich wysyłce zapoczątkował erę międzynarodowych przesyłek ekspresowych.

Firma szybko się rozrastała poszerzając zakres działalności o globalny transport oraz zarządzanie łańcuchem dostaw. Poprzez strategiczną integrację z przewoźnikiem Danzas Air & Ocean w roku 2002 oraz ekspertem w zakresie łańcucha dostaw i logistyki, firmą Exel trzy lata później. Tym samym DHL mógł rozpocząć oferowanie kompleksowego portfolio usług za pośrednictwem globalnej sieci biur działających w ponad 220 krajach i terytoriach.

DHL jest częścią Deutsche Post DHL. W roku 2008 przychody Grupy przekroczyły 54 mld euro.

- W roku 1969 trzech ludzi wyruszyło z Ziemi z misją dokonania niemożliwego. Misja zakończyła się sukcesem: zdobyli Księżyc. Kilka miesięcy później Adrian Dalsey, Larry Hillblom i Robert Lynn założyli DHL i sprawili, że odległości na świecie znacząco zmalały.” - powiedział Appel. “DHL doręczając dokumenty następnego dnia po ich wysyłce zapoczątkował erę międzynarodowych przesyłek ekspresowych.

Firma szybko się rozrastała poszerzając zakres działalności o globalny transport oraz zarządzanie łańcuchem dostaw. Poprzez strategiczną integrację z przewoźnikiem Danzas Air & Ocean w roku 2002 oraz ekspertem w zakresie łańcucha dostaw i logistyki, firmą Exel trzy lata później. Tym samym DHL mógł rozpocząć oferowanie kompleksowego portfolio usług za pośrednictwem globalnej sieci biur działających w ponad 220 krajach i terytoriach.

DHL jest częścią Deutsche Post DHL. W roku 2008 przychody Grupy przekroczyły 54 mld euro.