DHL buduje sieć Servicepoint

MIB
opublikowano: 29-11-2007, 00:00

Właśnie ruszył setny punkt sieci Servicepoint, intensywnie rozwijanej w Polsce przez DHL Express.

Właśnie ruszył setny punkt sieci Servicepoint, intensywnie rozwijanej w Polsce przez DHL Express.

Servicepoint mieści się w punkcie informacyjnym największego centrum handlowego na Śląsku — Sile- sia City Center w Katowicach.

Budowę sieci Servicepoint DHL rozpoczął w Polsce w 2006 r. Składała się z 17 punktów zlokalizowanych w ośmiu miastach, działających we współpracy z sześcioma partnerami.

Dziś sieć ma 100 punktów w 35 miejscowościach. Przystąpiło do niej ponad 40 partnerów.

Znacznie wzrosło też zainteresowanie usługami kurierskimi oferowanymi w ramach DHL Servicepoint, na co wskazują ilości miesięcznie nadawanych przesyłek. Porównując październik 2006 z październikiem w 2007 r. wzrost ten wyniósł blisko 400 proc.

Najczęściej z usług DHL Servicepoint korzystają klienci przesyłający dokumenty i prezenty. Pod koniec 2008 r. sieć Servicepoint w naszym kraju ma liczyć 225 punktów.

DHL Servicepoint to wygodne, łatwo dostępne i proste usługi (także DHL Express-4You), kierowane przede wszystkim do małych firm i klientów indywidualnych. Punkty działają na podstawie umów z wybranymi partnerami biznesowymi dysponującymi siecią dobrze zlokalizowanych punktów usługowych. Ponad 75 proc. punktów znajduje się w okolicach centrów biznesowych, w popularnych galeriach handlowych, biurach podróży, kawiarenkach internetowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy