Fubo TV chce powstrzymać wspólne przedsięwzięcie emisji programów sportowych, które planują giganci medialni.
“Disney, Fox i Warner Bros konsekwentnie angażują się w antykonkurencyjne praktyki, których celem jest monopolizacja rynku” - stwierdził David Gandler, szef Fubo. “Mówiąc najprościej, ten kartel sportowy przez wiele lat blokował naszą formułę, a teraz skutecznie ją kradnie dla siebie” - podkreślił.
Fubo twierdzi, że spółki podniosły ceny, jakie pobierają za treści, przez co został zmuszony do podniesienia stawek. W 2017 r. jego usługi kosztowały 35 USD miesięcznie, teraz 79,99 USD.
Pod lupą regulatora
Departament Sprawiedliwość USA planuje zbadać ofertę sportową gigantów, by sprawdzić, czy jest szkodliwa dla konsumentów, rywali medialnych i lig sportowych. Regulatorzy przyjrzą się warunkom przedsięwzięcia, kiedy zostanie sfinalizowane.

