“Uważamy, że LPP nie tylko udało się przetrwać pandemię, ale także znacząco wzmocnić pozycję, co mamy nadzieję będzie widoczne w nadchodzących kwartałach. Celem spółki jest wypłacanie co roku regularnej dywidendy, w dwóch transzach” - napisano w uzasadnieniu.
Analityczka podkreśla, że LPP zamierza zwiększyć powierzchnię sprzedaży w br. o 27 proc. (wcześniej 25 proc.) względem ub. roku, a największy, bo 81-procentowy r/r, wzrost ma przypaść na Sinsay, markę z niższej półki cenowej.
“Powinno to rozruszać tradycyjną sprzedaż w przyszłym roku. Pomimo wysokiej ubiegłorocznej bazy sprzedaż on-line w I poł. 2021/22 wzrosła o kolejne 72 proc. i sięgnęła 1,8 mld zł, co odpowiada 30 proc. łącznej sprzedaży. Oczekujemy dalszego wzrostu r/r segmentu e-commerce w 2022/23 roku i spodziewamy się poprawy r/r przychodów.” - dodaje Sylwia Jaśkiewicz.