Agora jako spółka miała na poziomie EBITDA 28 mln zł zysku i 3 mln zł na poziomie EBIT.

Żadnego zysku Agora nie odnotowała jednak w segmencie prasy. Na poziomie EBIT straciła w nim 2,8 mln zł, a na poziomie EBIDTA – 0,4 mln zł. Spółka przyznaje się do spadku sprzedaży swojego flagowego tytułu i wpływów reklamowych.
Mimo podwyżki cen przychody ze sprzedaży "Gazety Wyborczej" spadły rok do roku o 6,8 proc. – do 25,9 mln zł. Jeszcze bardziej widoczny jest jednak spadek wpływów reklamowych. W stosunku do pierwszego kwartału 2015 r. sprzedaż reklam w dzienniku Agory spadła o 21,5 proc. i wyniosła 17,5 mln zł.
Jeszcze w czwartym kwartale 2015 r. reklamy w "Gazecie Wyborczej" przyniosły Agorze 28,7 mln zł, choć trzeba pamiętać o efekcie sezonowości. Niemniej w każdym z kwartałów 2015 r. przychody reklamowe "Gazety Wyborczej" przekraczały 20 mln zł, a segment prasy w Agorze nie poniósł straty.
Segment prasy Agory to jednak nie tylko "Gazeta Wyborcza", ale i bezpłatne "Metrocafe.pl" i czasopisma. Przychody reklamowe rok do roku wzrosły tylko w tym ostatnim segmencie. Spółka przyznaje jednak, że jest to efekt przeniesienia oferty z zakresu custom publishing do tego pionu oraz pojawienia się nowego tytułu w portfelu miesięczników.