Okulary raczej nigdy nie wyjdą z mody. Pomysł, by sprzedawać je łatwo i szybko w internecie, oferując przy tym fachową pomoc w doborze modeli, to przepis na sukces
Okulary, czy to przeciwsłoneczne czy korekcyjne, mogą być nie tylko potrzebnym i praktycznym przedmiotem codziennego użytku, lecz także modowym gadżetem, stanowiącym puentę niejednej stylizacji. Można je kolekcjonować jak buty, codziennie dobierać inne kształty i kolory oprawek do ubioru i nastroju. Jedyny warunek jest taki, by szkła były odpowiednio dobrane i nie szkodziły wzrokowi, zamiast mu pomagać. Ten podwójny modowo-zdrowotny aspekt bycia okularnikiem dostrzegli właściciele Glaser Group. Oparli na nim pomysł na biznes, którego trzon stanowi sprzedaż, zarówno stacjonarna, jak i internetowa, okularów i soczewek kontaktowych najbardziej cenionych światowych marek. Ale poza tym, że w salonach i na stronie internetowej firmy można kupić m.in. produkty Ray-Ban, można uzyskać również fachową pomoc w doborze odpowiednich szkieł i oprawek. Na stronie internetowej mazowieckiej e-Gazeli można znaleźć szczegółowe informacje na temat tego, jaki kształt i kolor oprawek dobrać do swojego typu urody i preferencji estetycznych. W sklepach stacjonarnych zaś, które można znaleźć w Warszawie, Zakopanem, a nawet w czeskiej Pradze można spotkać się ze stylistą, który na żywo dobierze odpowiednie okulary do twarzy i gustu nabywcy. Chętni mogą też oddać się tam w ręce optometrysty, który ustala potrzebną korekcję oraz optyka, który pomoże wybrać odpowiednie soczewki. Wybór kształtów, kolorów, a także marek jest ogromny. Glaser Group ma w ofercie produkty m.in. Chanel, Cartier, Dior, Tom Ford, Prada, Persol, ponadto ręcznie wykonywane okulary marek Oliver Peoples czy Chrome Hearts. Mazowiecka e-Gazela jest też największym autoryzowanym sklepem z kolekcją Ray-Ban. © Ⓟ
Pełny serwis. Mimo że Glaser Group jest potentatem w internetowej sprzedaży artykułów optycznych, to wizyta w jednym z kilku sklepów spółki daje szansę na spotkanie z optykiem, optometrystą, a nawet stylistą, którzy dobierają okulary nie tylko do wady wzroku, lecz też do kształtu twarzy i upodobań nabywcy.