Dobry czas na renegocjacje

opublikowano: 04-08-2009, 06:54

Dobry czas dla najemców, kiedy to oni mogą dyktować warunki, potrwa co najmniej do końca 2010 r.

Rozmowa z Anną Kaźmierską, ekspertem firmy Cushman Wakefield Polska

"Puls Biznesu": Z początkiem sierpnia wystartował wasz nowy portal www.cwoffice.pl. Dla kogo jest przeznaczony?

Anna Kaźmierska, ekspert firmy Cushman Wakefield Polska: Zauważyliśmy lukę na rynku. Klienci, którzy poszukują biura w obiekcie klasy A, mają w gruncie rzeczy trudne zadanie mimo że istnieje wiele wyszukiwarek. Postanowiliśmy ułatwić im zadanie. W rezultacie obecnie na naszym portalu można znaleźć biurowce klasy A z sześciu największych polskich miast. Umieściliśmy tam wszystkie takie obiekty, których np. w samej Warszawie jest blisko 160.

Jakie konkretnie korzyści daje to najemcom?

Firmy poszukujące biura po zalogowaniu się na naszej stronie mogą odnaleźć nie tylko oferty w interesującej ich lokalizacji, ale również dowiedzieć się wszystkiego o parametrach technicznych interesującego je budynku i dostępnej wolnej powierzchni.

Dzięki temu, że wszystkie oferty są zebrane w jednym miejscu, klient może porównać wybrane przez siebie nieruchomości.

Inne korzyści? Firmy mogą skontaktować się z naszymi ekspertami, którzy przedstawią im wachlarz interesujących dla nich ofert i pomogą przejść cały proces od znalezienia biura, do podpisania umowy.

Na naszej stronie będzie można również znaleźć aktualne publikacje o rynku, wielkości podaży, popytu i obecnych stawkach czynszu. Ponadto do klientów będzie wysyłany specjalny newsletter informujący o aktualnych wydarzeniach.

Czy to oznacza, że szykuje się jakaś rewolucja w pośrednictwie?

Na pewno skróci się czas poszukiwania biura, bo procedury uzgadniania i podpisywania umów pozostaną bez zmian.

Portal startuje gdy sytuacja na rynku jest trudna, to przypadek czy celowy zabieg?

Gdy zaczynaliśmy pracę nad projektem, spowolnienia gospodarczego jeszcze nie było. Kiedy się pojawiło nie zaprzestaliśmy pracować. Wręcz przeciwnie, bardziej nas to zmobilizowało.

Agnieszka Zielińska

Więcej w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu"

None
None

Rozmowa z Anną Kaźmierską, ekspertem firmy Cushman Wakefield Polska

"Puls Biznesu": Z początkiem sierpnia wystartował wasz nowy portal www.cwoffice.pl. Dla kogo jest przeznaczony?

Anna Kaźmierska, ekspert firmy Cushman Wakefield Polska: Zauważyliśmy lukę na rynku. Klienci, którzy poszukują biura w obiekcie klasy A, mają w gruncie rzeczy trudne zadanie mimo że istnieje wiele wyszukiwarek. Postanowiliśmy ułatwić im zadanie. W rezultacie obecnie na naszym portalu można znaleźć biurowce klasy A z sześciu największych polskich miast. Umieściliśmy tam wszystkie takie obiekty, których np. w samej Warszawie jest blisko 160.

Jakie konkretnie korzyści daje to najemcom?

Firmy poszukujące biura po zalogowaniu się na naszej stronie mogą odnaleźć nie tylko oferty w interesującej ich lokalizacji, ale również dowiedzieć się wszystkiego o parametrach technicznych interesującego je budynku i dostępnej wolnej powierzchni.

Dzięki temu, że wszystkie oferty są zebrane w jednym miejscu, klient może porównać wybrane przez siebie nieruchomości.

Inne korzyści? Firmy mogą skontaktować się z naszymi ekspertami, którzy przedstawią im wachlarz interesujących dla nich ofert i pomogą przejść cały proces od znalezienia biura, do podpisania umowy.

Na naszej stronie będzie można również znaleźć aktualne publikacje o rynku, wielkości podaży, popytu i obecnych stawkach czynszu. Ponadto do klientów będzie wysyłany specjalny newsletter informujący o aktualnych wydarzeniach.

Czy to oznacza, że szykuje się jakaś rewolucja w pośrednictwie?

Na pewno skróci się czas poszukiwania biura, bo procedury uzgadniania i podpisywania umów pozostaną bez zmian.

Portal startuje gdy sytuacja na rynku jest trudna, to przypadek czy celowy zabieg?

Gdy zaczynaliśmy pracę nad projektem, spowolnienia gospodarczego jeszcze nie było. Kiedy się pojawiło nie zaprzestaliśmy pracować. Wręcz przeciwnie, bardziej nas to zmobilizowało.

Agnieszka Zielińska

Więcej w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu"

Rozmowa z Anną Kaźmierską, ekspertem firmy Cushman Wakefield Polska

"Puls Biznesu": Z początkiem sierpnia wystartował wasz nowy portal www.cwoffice.pl. Dla kogo jest przeznaczony?

Anna Kaźmierska, ekspert firmy Cushman Wakefield Polska: Zauważyliśmy lukę na rynku. Klienci, którzy poszukują biura w obiekcie klasy A, mają w gruncie rzeczy trudne zadanie mimo że istnieje wiele wyszukiwarek. Postanowiliśmy ułatwić im zadanie. W rezultacie obecnie na naszym portalu można znaleźć biurowce klasy A z sześciu największych polskich miast. Umieściliśmy tam wszystkie takie obiekty, których np. w samej Warszawie jest blisko 160.

Jakie konkretnie korzyści daje to najemcom?

Firmy poszukujące biura po zalogowaniu się na naszej stronie mogą odnaleźć nie tylko oferty w interesującej ich lokalizacji, ale również dowiedzieć się wszystkiego o parametrach technicznych interesującego je budynku i dostępnej wolnej powierzchni.

Dzięki temu, że wszystkie oferty są zebrane w jednym miejscu, klient może porównać wybrane przez siebie nieruchomości.

Inne korzyści? Firmy mogą skontaktować się z naszymi ekspertami, którzy przedstawią im wachlarz interesujących dla nich ofert i pomogą przejść cały proces od znalezienia biura, do podpisania umowy.

Na naszej stronie będzie można również znaleźć aktualne publikacje o rynku, wielkości podaży, popytu i obecnych stawkach czynszu. Ponadto do klientów będzie wysyłany specjalny newsletter informujący o aktualnych wydarzeniach.

Czy to oznacza, że szykuje się jakaś rewolucja w pośrednictwie?

Na pewno skróci się czas poszukiwania biura, bo procedury uzgadniania i podpisywania umów pozostaną bez zmian.

Portal startuje gdy sytuacja na rynku jest trudna, to przypadek czy celowy zabieg?

Gdy zaczynaliśmy pracę nad projektem, spowolnienia gospodarczego jeszcze nie było. Kiedy się pojawiło nie zaprzestaliśmy pracować. Wręcz przeciwnie, bardziej nas to zmobilizowało.

Agnieszka Zielińska

Więcej w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu"

Rozmowa z Anną Kaźmierską, ekspertem firmy Cushman Wakefield Polska

"Puls Biznesu": Z początkiem sierpnia wystartował wasz nowy portal www.cwoffice.pl. Dla kogo jest przeznaczony?

Anna Kaźmierska, ekspert firmy Cushman Wakefield Polska: Zauważyliśmy lukę na rynku. Klienci, którzy poszukują biura w obiekcie klasy A, mają w gruncie rzeczy trudne zadanie mimo że istnieje wiele wyszukiwarek. Postanowiliśmy ułatwić im zadanie. W rezultacie obecnie na naszym portalu można znaleźć biurowce klasy A z sześciu największych polskich miast. Umieściliśmy tam wszystkie takie obiekty, których np. w samej Warszawie jest blisko 160.

Jakie konkretnie korzyści daje to najemcom?

Firmy poszukujące biura po zalogowaniu się na naszej stronie mogą odnaleźć nie tylko oferty w interesującej ich lokalizacji, ale również dowiedzieć się wszystkiego o parametrach technicznych interesującego je budynku i dostępnej wolnej powierzchni.

Dzięki temu, że wszystkie oferty są zebrane w jednym miejscu, klient może porównać wybrane przez siebie nieruchomości.

Inne korzyści? Firmy mogą skontaktować się z naszymi ekspertami, którzy przedstawią im wachlarz interesujących dla nich ofert i pomogą przejść cały proces od znalezienia biura, do podpisania umowy.

Na naszej stronie będzie można również znaleźć aktualne publikacje o rynku, wielkości podaży, popytu i obecnych stawkach czynszu. Ponadto do klientów będzie wysyłany specjalny newsletter informujący o aktualnych wydarzeniach.

Czy to oznacza, że szykuje się jakaś rewolucja w pośrednictwie?

Na pewno skróci się czas poszukiwania biura, bo procedury uzgadniania i podpisywania umów pozostaną bez zmian.

Portal startuje gdy sytuacja na rynku jest trudna, to przypadek czy celowy zabieg?

Gdy zaczynaliśmy pracę nad projektem, spowolnienia gospodarczego jeszcze nie było. Kiedy się pojawiło nie zaprzestaliśmy pracować. Wręcz przeciwnie, bardziej nas to zmobilizowało.

Agnieszka Zielińska

Więcej w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu"

Rozmowa z Anną Kaźmierską, ekspertem firmy Cushman Wakefield Polska

"Puls Biznesu": Z początkiem sierpnia wystartował wasz nowy portal www.cwoffice.pl. Dla kogo jest przeznaczony?

Anna Kaźmierska, ekspert firmy Cushman Wakefield Polska: Zauważyliśmy lukę na rynku. Klienci, którzy poszukują biura w obiekcie klasy A, mają w gruncie rzeczy trudne zadanie mimo że istnieje wiele wyszukiwarek. Postanowiliśmy ułatwić im zadanie. W rezultacie obecnie na naszym portalu można znaleźć biurowce klasy A z sześciu największych polskich miast. Umieściliśmy tam wszystkie takie obiekty, których np. w samej Warszawie jest blisko 160.

Jakie konkretnie korzyści daje to najemcom?

Firmy poszukujące biura po zalogowaniu się na naszej stronie mogą odnaleźć nie tylko oferty w interesującej ich lokalizacji, ale również dowiedzieć się wszystkiego o parametrach technicznych interesującego je budynku i dostępnej wolnej powierzchni.

Dzięki temu, że wszystkie oferty są zebrane w jednym miejscu, klient może porównać wybrane przez siebie nieruchomości.

Inne korzyści? Firmy mogą skontaktować się z naszymi ekspertami, którzy przedstawią im wachlarz interesujących dla nich ofert i pomogą przejść cały proces od znalezienia biura, do podpisania umowy.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Na naszej stronie będzie można również znaleźć aktualne publikacje o rynku, wielkości podaży, popytu i obecnych stawkach czynszu. Ponadto do klientów będzie wysyłany specjalny newsletter informujący o aktualnych wydarzeniach.

Czy to oznacza, że szykuje się jakaś rewolucja w pośrednictwie?

Na pewno skróci się czas poszukiwania biura, bo procedury uzgadniania i podpisywania umów pozostaną bez zmian.

Portal startuje gdy sytuacja na rynku jest trudna, to przypadek czy celowy zabieg?

Gdy zaczynaliśmy pracę nad projektem, spowolnienia gospodarczego jeszcze nie było. Kiedy się pojawiło nie zaprzestaliśmy pracować. Wręcz przeciwnie, bardziej nas to zmobilizowało.

Agnieszka Zielińska

Więcej w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu"

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane