Rozmowa z Anną Kaźmierską, ekspertem firmy Cushman Wakefield Polska
"Puls Biznesu": Z początkiem sierpnia wystartował wasz nowy portal www.cwoffice.pl. Dla kogo jest przeznaczony?
Anna Kaźmierska, ekspert firmy Cushman Wakefield Polska: Zauważyliśmy lukę na rynku. Klienci, którzy poszukują biura w obiekcie klasy A, mają w gruncie rzeczy trudne zadanie mimo że istnieje wiele wyszukiwarek. Postanowiliśmy ułatwić im zadanie. W rezultacie obecnie na naszym portalu można znaleźć biurowce klasy A z sześciu największych polskich miast. Umieściliśmy tam wszystkie takie obiekty, których np. w samej Warszawie jest blisko 160.
Jakie konkretnie korzyści daje to najemcom?
Firmy poszukujące biura po zalogowaniu się na naszej stronie mogą odnaleźć nie tylko oferty w interesującej ich lokalizacji, ale również dowiedzieć się wszystkiego o parametrach technicznych interesującego je budynku i dostępnej wolnej powierzchni.
Dzięki temu, że wszystkie oferty są zebrane w jednym miejscu, klient może porównać wybrane przez siebie nieruchomości.
Inne korzyści? Firmy mogą skontaktować się z naszymi ekspertami, którzy przedstawią im wachlarz interesujących dla nich ofert i pomogą przejść cały proces od znalezienia biura, do podpisania umowy.
Na naszej stronie będzie można również znaleźć aktualne publikacje o rynku, wielkości podaży, popytu i obecnych stawkach czynszu. Ponadto do klientów będzie wysyłany specjalny newsletter informujący o aktualnych wydarzeniach.
Czy to oznacza, że szykuje się jakaś rewolucja w pośrednictwie?
Na pewno skróci się czas poszukiwania biura, bo procedury uzgadniania i podpisywania umów pozostaną bez zmian.
Portal startuje gdy sytuacja na rynku jest trudna, to przypadek czy celowy zabieg?
Gdy zaczynaliśmy pracę nad projektem, spowolnienia gospodarczego jeszcze nie było. Kiedy się pojawiło nie zaprzestaliśmy pracować. Wręcz przeciwnie, bardziej nas to zmobilizowało.
Agnieszka Zielińska
Więcej w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu"

Rozmowa z Anną Kaźmierską, ekspertem firmy Cushman Wakefield Polska
"Puls Biznesu": Z początkiem sierpnia wystartował wasz nowy portal www.cwoffice.pl. Dla kogo jest przeznaczony?
Anna Kaźmierska, ekspert firmy Cushman Wakefield Polska: Zauważyliśmy lukę na rynku. Klienci, którzy poszukują biura w obiekcie klasy A, mają w gruncie rzeczy trudne zadanie mimo że istnieje wiele wyszukiwarek. Postanowiliśmy ułatwić im zadanie. W rezultacie obecnie na naszym portalu można znaleźć biurowce klasy A z sześciu największych polskich miast. Umieściliśmy tam wszystkie takie obiekty, których np. w samej Warszawie jest blisko 160.
Jakie konkretnie korzyści daje to najemcom?
Firmy poszukujące biura po zalogowaniu się na naszej stronie mogą odnaleźć nie tylko oferty w interesującej ich lokalizacji, ale również dowiedzieć się wszystkiego o parametrach technicznych interesującego je budynku i dostępnej wolnej powierzchni.
Dzięki temu, że wszystkie oferty są zebrane w jednym miejscu, klient może porównać wybrane przez siebie nieruchomości.
Inne korzyści? Firmy mogą skontaktować się z naszymi ekspertami, którzy przedstawią im wachlarz interesujących dla nich ofert i pomogą przejść cały proces od znalezienia biura, do podpisania umowy.
Na naszej stronie będzie można również znaleźć aktualne publikacje o rynku, wielkości podaży, popytu i obecnych stawkach czynszu. Ponadto do klientów będzie wysyłany specjalny newsletter informujący o aktualnych wydarzeniach.
Czy to oznacza, że szykuje się jakaś rewolucja w pośrednictwie?
Na pewno skróci się czas poszukiwania biura, bo procedury uzgadniania i podpisywania umów pozostaną bez zmian.
Portal startuje gdy sytuacja na rynku jest trudna, to przypadek czy celowy zabieg?
Gdy zaczynaliśmy pracę nad projektem, spowolnienia gospodarczego jeszcze nie było. Kiedy się pojawiło nie zaprzestaliśmy pracować. Wręcz przeciwnie, bardziej nas to zmobilizowało.
Agnieszka Zielińska
Więcej w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu"
Rozmowa z Anną Kaźmierską, ekspertem firmy Cushman Wakefield Polska
"Puls Biznesu": Z początkiem sierpnia wystartował wasz nowy portal www.cwoffice.pl. Dla kogo jest przeznaczony?
Anna Kaźmierska, ekspert firmy Cushman Wakefield Polska: Zauważyliśmy lukę na rynku. Klienci, którzy poszukują biura w obiekcie klasy A, mają w gruncie rzeczy trudne zadanie mimo że istnieje wiele wyszukiwarek. Postanowiliśmy ułatwić im zadanie. W rezultacie obecnie na naszym portalu można znaleźć biurowce klasy A z sześciu największych polskich miast. Umieściliśmy tam wszystkie takie obiekty, których np. w samej Warszawie jest blisko 160.
Jakie konkretnie korzyści daje to najemcom?
Firmy poszukujące biura po zalogowaniu się na naszej stronie mogą odnaleźć nie tylko oferty w interesującej ich lokalizacji, ale również dowiedzieć się wszystkiego o parametrach technicznych interesującego je budynku i dostępnej wolnej powierzchni.
Dzięki temu, że wszystkie oferty są zebrane w jednym miejscu, klient może porównać wybrane przez siebie nieruchomości.
Inne korzyści? Firmy mogą skontaktować się z naszymi ekspertami, którzy przedstawią im wachlarz interesujących dla nich ofert i pomogą przejść cały proces od znalezienia biura, do podpisania umowy.
Na naszej stronie będzie można również znaleźć aktualne publikacje o rynku, wielkości podaży, popytu i obecnych stawkach czynszu. Ponadto do klientów będzie wysyłany specjalny newsletter informujący o aktualnych wydarzeniach.
Czy to oznacza, że szykuje się jakaś rewolucja w pośrednictwie?
Na pewno skróci się czas poszukiwania biura, bo procedury uzgadniania i podpisywania umów pozostaną bez zmian.
Portal startuje gdy sytuacja na rynku jest trudna, to przypadek czy celowy zabieg?
Gdy zaczynaliśmy pracę nad projektem, spowolnienia gospodarczego jeszcze nie było. Kiedy się pojawiło nie zaprzestaliśmy pracować. Wręcz przeciwnie, bardziej nas to zmobilizowało.
Agnieszka Zielińska
Więcej w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu"
Rozmowa z Anną Kaźmierską, ekspertem firmy Cushman Wakefield Polska
"Puls Biznesu": Z początkiem sierpnia wystartował wasz nowy portal www.cwoffice.pl. Dla kogo jest przeznaczony?
Anna Kaźmierska, ekspert firmy Cushman Wakefield Polska: Zauważyliśmy lukę na rynku. Klienci, którzy poszukują biura w obiekcie klasy A, mają w gruncie rzeczy trudne zadanie mimo że istnieje wiele wyszukiwarek. Postanowiliśmy ułatwić im zadanie. W rezultacie obecnie na naszym portalu można znaleźć biurowce klasy A z sześciu największych polskich miast. Umieściliśmy tam wszystkie takie obiekty, których np. w samej Warszawie jest blisko 160.
Jakie konkretnie korzyści daje to najemcom?
Firmy poszukujące biura po zalogowaniu się na naszej stronie mogą odnaleźć nie tylko oferty w interesującej ich lokalizacji, ale również dowiedzieć się wszystkiego o parametrach technicznych interesującego je budynku i dostępnej wolnej powierzchni.
Dzięki temu, że wszystkie oferty są zebrane w jednym miejscu, klient może porównać wybrane przez siebie nieruchomości.
Inne korzyści? Firmy mogą skontaktować się z naszymi ekspertami, którzy przedstawią im wachlarz interesujących dla nich ofert i pomogą przejść cały proces od znalezienia biura, do podpisania umowy.
Na naszej stronie będzie można również znaleźć aktualne publikacje o rynku, wielkości podaży, popytu i obecnych stawkach czynszu. Ponadto do klientów będzie wysyłany specjalny newsletter informujący o aktualnych wydarzeniach.
Czy to oznacza, że szykuje się jakaś rewolucja w pośrednictwie?
Na pewno skróci się czas poszukiwania biura, bo procedury uzgadniania i podpisywania umów pozostaną bez zmian.
Portal startuje gdy sytuacja na rynku jest trudna, to przypadek czy celowy zabieg?
Gdy zaczynaliśmy pracę nad projektem, spowolnienia gospodarczego jeszcze nie było. Kiedy się pojawiło nie zaprzestaliśmy pracować. Wręcz przeciwnie, bardziej nas to zmobilizowało.
Agnieszka Zielińska
Więcej w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu"
Rozmowa z Anną Kaźmierską, ekspertem firmy Cushman Wakefield Polska
"Puls Biznesu": Z początkiem sierpnia wystartował wasz nowy portal www.cwoffice.pl. Dla kogo jest przeznaczony?
Anna Kaźmierska, ekspert firmy Cushman Wakefield Polska: Zauważyliśmy lukę na rynku. Klienci, którzy poszukują biura w obiekcie klasy A, mają w gruncie rzeczy trudne zadanie mimo że istnieje wiele wyszukiwarek. Postanowiliśmy ułatwić im zadanie. W rezultacie obecnie na naszym portalu można znaleźć biurowce klasy A z sześciu największych polskich miast. Umieściliśmy tam wszystkie takie obiekty, których np. w samej Warszawie jest blisko 160.
Jakie konkretnie korzyści daje to najemcom?
Firmy poszukujące biura po zalogowaniu się na naszej stronie mogą odnaleźć nie tylko oferty w interesującej ich lokalizacji, ale również dowiedzieć się wszystkiego o parametrach technicznych interesującego je budynku i dostępnej wolnej powierzchni.
Dzięki temu, że wszystkie oferty są zebrane w jednym miejscu, klient może porównać wybrane przez siebie nieruchomości.
Inne korzyści? Firmy mogą skontaktować się z naszymi ekspertami, którzy przedstawią im wachlarz interesujących dla nich ofert i pomogą przejść cały proces od znalezienia biura, do podpisania umowy.
Na naszej stronie będzie można również znaleźć aktualne publikacje o rynku, wielkości podaży, popytu i obecnych stawkach czynszu. Ponadto do klientów będzie wysyłany specjalny newsletter informujący o aktualnych wydarzeniach.
Czy to oznacza, że szykuje się jakaś rewolucja w pośrednictwie?
Na pewno skróci się czas poszukiwania biura, bo procedury uzgadniania i podpisywania umów pozostaną bez zmian.
Portal startuje gdy sytuacja na rynku jest trudna, to przypadek czy celowy zabieg?
Gdy zaczynaliśmy pracę nad projektem, spowolnienia gospodarczego jeszcze nie było. Kiedy się pojawiło nie zaprzestaliśmy pracować. Wręcz przeciwnie, bardziej nas to zmobilizowało.
Agnieszka Zielińska
Więcej w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu"