Dobry system dystrybucji pomaga osiągnąć sukces

Monika Niewinowska
09-12-2002, 00:00

Seni jest jedną ze spółek produkcyjnych Grupy Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych. W tym roku wyprzedziła Bellę — swoją firmę siostrę — zastępując ją na pierwszym miejscu w województwie kujawsko-pomorskim w rankingu Gazele Biznesu 2002.

Spółka Seni powstała w 1997 r. W ciągu 11 miesięcy wybudowany został w Brodnicy nowoczesny zakład wyposażony w najnowsze urządzenia do produkcji szerokiej gamy wyrobów dla osób z problemami urologicznymi.

— Pod marką Seni produkujemy i sprzedajemy pieluchomajtki dla dorosłych, pieluchy anatomiczne, podkłady oraz wkładki urologiczne. Naszą ofertę uzupełniliśmy także o kosmetyki pielęgnacyjne. Wysoką jakość wyrobów Seni potwierdzają certyfikat ISO 9001 i znak CE — mówi Stanisław Kwiatkowski, prezes Seni.

Odbiorcami wyrobów Seni są pacjenci indywidualni, mieszkańcy domów pomocy społecznej, szpitale, zakłady opiekuńczo-lecznicze i hospicja. Produkty firmy dostępne są także w aptekach i sklepach z wyposażeniem medycznym na terenie całego kraju. Od roku 2001 są również eksportowane na rynek niemiecki, rumuński, rosyjski, węgierski i ukraiński.

W naszym kraju pieluchomajtki uznane zostały za produkt medyczny. Zakwalifikowano je na listę pomocniczych środków medycznych, których zakup jest dofinansowywany ze środków kas chorych.

Na dynamikę sprzedaży Seni wpływa przede wszystkim stosowanie dość nietypowej, jak na grupę oferowanych produktów, formy dystrybucji.

— Jako pierwszy producent w Polsce zaczęliśmy dostarczać pieluchomajtki bezpośrednio do domu pacjenta. Osoby, które korzystają z refundacji, to bardzo często ludzie ciężko chorzy, którzy mają problemy z poruszaniem się. Bezpłatny dowóz naszych produktów do miejsca wskazanego przez zamawiającego, który organizujemy w wielu miejscowościach w Polsce, to rozwiązanie problemu dla chorych oraz ich rodzin i opiekunów — przekonuje Stanisław Kwiatkowski.

Nowoczesny system dystrybucji środków pomocniczych pokazuje, jak, wprowadzając nowe rozwiązania, można wyjść naprzeciw potrzebom klientów i jednocześnie osiągnąć sukces gospodarczy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Monika Niewinowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Dobry system dystrybucji pomaga osiągnąć sukces