Dolnośląskie miasto kusi Facebookiem

DI
01-04-2010, 12:08

Gmina Polkowice chce ściągnąć inwestorów reklamując się na popularnym portalu społecznościowym facebook.com. Jest gotowa opublikować ofertę dla potencjalnych partnerów nawet po chińsku!

Idziemy z duchem czasu – tak o uruchomieniu konta na Facebooku mówi Wiesław Wabik, gospodarz górniczego, liczącego 26 tys. mieszkańców ośrodka. Cel jest utylitarny. Facebook ma pomóc w ściąganiu inwestorów z innych krajów. Dlatego oferta umieszczona zostanie na profilu miasta. Wszystkie informacje pojawią się w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej. A w razie potrzeby - nawet w chińskiej!

- Musimy iść z duchem czasu. Polkowice swoim wyglądem różnią się znacznie od innych górniczych miast. Z szarej sypialni zmieniliśmy się w ładne i atrakcyjne miasteczko. Trzeba to pokazać!  – mówi Wiesław Wabik, burmistrz Polkowic.

- Pokazujemy na nim m.in. naszą starówkę (najmłodszą w Polsce). Wskażemy też miejsca, gdzie można dobrze zjeść, napić się kawy, odpocząć. Stworzymy internetowy przewodnik po miasteczku, a do jego współredagowania zaprosimy również mieszkańców, który będą mogli dołączać swoje komentarze opinie, rady, a także zdjęcia - dodaje Ewa Szczecińska, rzecznik gminy.

Zostań fanem Pulsu Biznesu na portalu Facebook.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Samorządy / Dolnośląskie miasto kusi Facebookiem