Idziemy z duchem czasu – tak o uruchomieniu konta na Facebooku mówi Wiesław Wabik, gospodarz górniczego, liczącego 26 tys. mieszkańców ośrodka. Cel jest utylitarny. Facebook ma pomóc w ściąganiu inwestorów z innych krajów. Dlatego oferta umieszczona zostanie na profilu miasta. Wszystkie informacje pojawią się w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej. A w razie potrzeby - nawet w chińskiej!

- Musimy iść z duchem czasu. Polkowice swoim wyglądem różnią się znacznie od innych górniczych miast. Z szarej sypialni zmieniliśmy się w ładne i atrakcyjne miasteczko. Trzeba to pokazać! – mówi Wiesław Wabik, burmistrz Polkowic.
- Pokazujemy na nim m.in. naszą starówkę (najmłodszą w Polsce). Wskażemy też miejsca, gdzie można dobrze zjeść, napić się kawy, odpocząć. Stworzymy internetowy przewodnik po miasteczku, a do jego współredagowania zaprosimy również mieszkańców, który będą mogli dołączać swoje komentarze opinie, rady, a także zdjęcia - dodaje Ewa Szczecińska, rzecznik gminy.