Dorociński zamienił PZU na Opla

AD
opublikowano: 2017-04-07 15:30
zaktualizowano: 2017-04-07 15:31

Marcin Dorociński, wcześniej reklamujący narodowego ubezpieczyciela, teraz będzie reklamował niemieckie samochody. 5 kwietnia ruszyła kampania marki Opel stylizowana na informację motoryzacyjną z jego udziałem.

Aktor jest tu przedstawiany jako jeden z niewielu szczęśliwców, którzy mieli dotychczas okazję jechać oplem insignią. Spotom towarzyszy specjalna strona internetowa o nazwie „Człowiek, który widział”.

mat. prasowe Opla

Rok temu w maju wygasła jego umowa z PZU, w którego reklamach brał udział od 2014 r. Zarówno Dorociński jak i narodowy ubezpieczyciel chwalili w mediach tę współpracę.

Marka Opel uzasadnia wybór właśnie tego aktora na twarz nowej kampanii przypominając jego zawodowe zasługi.  "Marcin Dorociński to jeden z najlepszych polskich aktorów. Trzykrotny zwycięzca Złotych Lwów na festiwalu filmowym w Gdyni za filmy „Róża”, „Rewers” i „Ogród Luizy”. Wielokrotnie nominowany i doceniany przez środowisko filmowe. Jego pasje to motoryzacja i piłka nożna. Aktor jest też znany ze swojego zaangażowania w akcje charytatywne i społeczne" - czytamy w informacji prasowej.