Aktor jest tu przedstawiany jako jeden z niewielu szczęśliwców, którzy mieli dotychczas okazję jechać oplem insignią. Spotom towarzyszy specjalna strona internetowa o nazwie „Człowiek, który widział”.

Rok temu w maju wygasła jego umowa z PZU, w którego reklamach brał udział od 2014 r. Zarówno Dorociński jak i narodowy ubezpieczyciel chwalili w mediach tę współpracę.
Marka Opel uzasadnia wybór właśnie tego aktora na twarz nowej kampanii przypominając jego zawodowe zasługi. "Marcin Dorociński to jeden z najlepszych polskich aktorów. Trzykrotny zwycięzca Złotych Lwów na festiwalu filmowym w Gdyni za filmy „Róża”, „Rewers” i „Ogród Luizy”. Wielokrotnie nominowany i doceniany przez środowisko filmowe. Jego pasje to motoryzacja i piłka nożna. Aktor jest też znany ze swojego zaangażowania w akcje charytatywne i społeczne" - czytamy w informacji prasowej.