Dostawca Gucciego rozbuduje zakład

opublikowano: 25-06-2020, 22:00

Warmińsko-mazurska strefa wydała decyzję dla 2HD, spółki z grupy Heinz-Glas, która rozbuduje zakład w Działdowie.

Niemal 11,5 mln zł zainwestuje 2HD w rozbudowę zakładu w Działdowie. Spółka otrzymała decyzję o wsparciu w Warmińsko-Mazurskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej (WMSSE). 2HD zajmuje się zdobieniem opakowań dla przemysłu kosmetycznego i spożywczego. W 2018 r., po wdrożeniu nowych metod dekoracji, w tym metalizacji, spółka zdobyła takich odbiorców jak Gucci. Dzięki inwestycji zwiększy liczbę typów dekoracji, będzie mieć możliwość aplikowania ich na trudnych kształtach i realizacji także małych zamówień.

Fot. ARC

W związku z rozbudową do 189 pracowników doda co najmniej dwóch. Ze względu na duży portfel zamówień w 2018 r. (ostatni dostępny raport finansowy) praca w 2HD odbywała się w systemie czterozmianowym. Firma miała wówczas 20 mln zł obrotów i niemal 1,1 mln zł zysku netto. Udziałowcami 2HD są Heinz-Glas, czyli producent opakowań szklanych, który ma w Działdowie fabrykę, Heinz-Plastics Polska i Frank Hammerschmidt, prezes spółki. To dziesiąta w tym roku decyzja wydana przez WMSSE. Największe projekty planują Michna Food, producent mięsa (25,5 mln zł i 20 miejsc pracy), 2HD i PPH Agaplast (10,5 mln zł). Większość decyzji to kwestia ostatnich trzech miesięcy.

— Mimo pandemii i panujących trudności przedsiębiorcy chcą rozwijać firmy i podejmują działalność inwestycyjną — mówi Zbigniew Targowski, prezes strefy.

— Spodziewamy się, że ten rok zakończymy przyzwoitym wynikiem — dodaje Marcin Czyża, wiceprezes WMSSE.

63 mln z Taką kwotę nakładów deklarują przedsiębiorcy, którzy w tym roku otrzymali decyzję o wsparciu w Warmińsko-Mazurskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej...

42 ...a tyle miejsc pracy zamierzają stworzyć.

Co tam, panie, w inwestycjach?
Najciekawsze zagraniczne inwestycje w Polsce i polskie za granicą. Gdzie powstają, ile kosztują i które firmy będą szukać wykonawców i pracowników
ZAPISZ MNIE
×
Co tam, panie, w inwestycjach?
autor: Małgorzata Grzegorczyk
Wysyłany raz w miesiącu
Małgorzata Grzegorczyk
Najciekawsze zagraniczne inwestycje w Polsce i polskie za granicą. Gdzie powstają, ile kosztują i które firmy będą szukać wykonawców i pracowników
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Grzegorczyk

Polecane