Dotacje na promocję marek

opublikowano: 30-03-2021, 14:11

W konkursie PARP aż 432 firmy ubiegają się w sumie o ponad 110 mln zł. W puli jest 50 mln zł.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) zamknęła konkurs Go to Brand – Expo 2020, czyli poddziałanie 3.3.3 programu operacyjnego Inteligentny Rozwój. Popyt na dotacje dla MŚP, które chcą promować swoje marki produktowe w krajach Zatoki Perskiej, ponad dwukrotnie przekroczył budżetowe możliwości naboru. Do PARP wpłynęły 432 wnioski o dofinansowanie na łączną kwotę ponad 110 mln zł. Budżet konkursu wynosi 50 mln zł. Z powodu pandemii aż 26 przedsiębiorców zwróciło się do PARP z prośbą o wydłużenie terminu składania wniosków o 14 dni.

Każda firma ma szansę na grant w wysokości ponad 455 tys. zł. Beneficjenci wezmą udział w Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju. To największe na świecie wydarzenie gospodarcze. Z powodu wybuchu pandemii jego ubiegłoroczna edycja została przesunięta o rok i będzie trwała od 1 października do 31 marca 2022 r.

– W konkursie Go to Brand wystartowało ponad 430 firm, z czego 125 z województwa mazowieckiego. Tak duże zainteresowanie naborem to dowód na to, że polscy przedsiębiorcy nie przestają szukać szans na rozwój firm, są pewni jakości swoich produktów i gotowi do konkurowania na najbardziej wymagających rynkach – mówi Marcin Czyża, wiceprezes PARP.

Duże szanse na dofinansowanie mają projekty z sektorów m.in. biotechnologii i farmaceutyków, maszyn i urządzeń, mody i kosmetyków, IT/ICT, sprzętu medycznego, mebli i usług prozdrowotnych.

Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
×
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane