DoubleClick podał po czwartkowej sesji w USA wyniki finansowe pierwszego kwartału. Spółka zrealizowała wcześniejsze prognozy, jednak ostrzegła, że kolejne miesiące będą coraz trudniejsze zarówno dla niej, jak i dla innych przedstawicieli branży.
DoubleClick, jedna z największych amerykańskich spółek reklamy internetowej, podała, że jej przychody wyniosły w pierwszym kwartale 114,8 mln USD, a strata na akcję sięgnęła 8 centów. Choć wyniki te potwierdzają wcześniejsze prognozy, spółka poinformowała, że w drugim kwartale jej wyniki będą zdecydowanie odbiegać od oczekiwań rynku. Strata na akcję, której wielkość szacowano wcześniej na 2 centy, może sięgnąć 5-7 centów.
Mimo wcześniejszych prognoz, mówiących o możliwości osiągnięcia rentowności przez DoubleClick w ostatnim kwartale tego roku, spółka poinformowała w czwartek, że na jego koniec strata pro forma na akcję może sięgnąć 18-22 centy.
MD