Drago Entertaiment ma nową strategię

opublikowano: 09-11-2021, 14:22

Notowany na NewConnect producent gier ma nową strategię, w której zapowiedziano koncentrację na rozwoju wyłącznie autorskich projektów, nowe projekty i rozpoczęcie procedury przeniesienia notowań na główny parkiet.

Po sukcesie gry „Gas Station Simulator”, która miała premierę we wrześniu oraz przeglądzie portfolio zapowiedzianych na Steamie tytułów, Drago Entertainment postanowił zaktualizować strategię na lata 2021 – 2023. Nowy plan zakłada koncentrację na rozwoju autorskich projektów, w tym „Gas Station Simulatora”, nowe tytuły oraz rozpoczęcie procedury przeniesienia notowań akcji spółki z NewConnect na główny rynek regulowany GPW w Warszawie.

W 2022 r. spółka planuje premiery gier: “Food Truck Simulator”, “Airport Contraband” oraz “Winter Survival Simulator”.

Poprzednia strategia Drago Entertaiment była przyjęta w momencie przygotowywań do wejścia spółki na NewConnect.

– Nasze podejście do rozwoju Drago jest ewolucyjne, a nie rewolucyjne. Dlatego też zamierzamy w dotychczasowej formule nie tylko budować swoje samodzielne projekty, ale również dalej współpracować z naszym głównym partnerem biznesowym – spółką Movie Games, która pełni rolę wydawcy i inwestora współfinansującego większość naszych projektów – mówi Joanna Tynor, prezes spółki.

W IV kwartale 2021 roku studio zamierza opublikować tzw. mapę drogową dla swojego bestsellerowego tytułu – „Gas Station Simulator”, którego budżet wyniósł około 0,45 mln zł i w pełni zwrócił się twórcom gry w zaledwie 1,5 godziny od premiery. Ze wspomnianej mapy drogowej wynikać będzie plan produkcji rozszerzeń, dodatków i kolejnych gier z tej samej serii, w tym podanych już w strategii projektów: „Road Diner Simulator”, „Motel Simulator” i „Road House Simulator”.

Docelowo „Gas Station Simulator” otrzyma porty na PlayStation, Xbox i Nintendo Switch, a także do wersji VR.

Obecnie spółka prowadzi zaawansowane prace nad swoim autorskim tytułem „Winter Survival Simulator”, którego premiera planowana jest na pierwszy kwartał 2022 r. Kolejnym krokiem będzie rozwój „Red Frosta” – flagowego i największego tytułu Drago Entertainment.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane