Drago sprzedało 15 tys. sztuk "Food Track Simulatora"

Kamil ZatońskiKamil Zatoński
opublikowano: 2022-09-19 07:41

Najnowsza gra Drago Entertainment, spółki notowanej na NewConnect, sprzedała się w 72 godzin od premiery w liczbie 15 tys. sztuk.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Oceny graczy na Steam są mieszane (62 proc.). Wishlista Steam to 166 tys. sztuk.

Łączny całkowity koszt gry w wersji PC to 950 tys. zł i zwrócił się po 54 godzinach od premiery, która nastąpiła 14 września.

“Szacowane koszty i przychody uwzględniają prowizje i podatki pobierane przez platformę, umowę z inwestorem współfinansującym Grę oraz umowę z HeartBeat Interactive Entertainment” - zaznaczono.

Przed rokiem w 72 godziny od premiery spółka sprzedała 71 tys. sztuk gry “Gas Station Simulator”.