Duży popyt na grupówki

opublikowano: 04-04-2018, 22:00

Polacy cenią benefity pracownicze w postaci ubezpieczeń grupowych.

Polacy cenią benefity pracownicze w postaci ubezpieczeń grupowych. Aż 97 proc. osób zatrudnionych uważa, że ubezpieczenie na życie oferowane przez ich pracodawcę jest dla nich ważne lub bardzo ważne — wynika z badania Pramerica Insight.

— Coraz częściej to pracodawca bierze na siebie koszty składek ubezpieczeń grupowych, traktując to jako dodatkową zachętę do pracy. Oczywiście oferowane są również pakiety, kiedy pracownik w części lub w całości opłaca składkę. Ze względu na liczbę polis w ramach ubezpieczenia grupowego składka i tak jest atrakcyjna dla pracownika, bo stosunkowo niższa od składek w indywidualnych ubezpieczeniach na życie. Trzeba jednak pamiętać, że to pracodawca negocjuje wysokość kwot ubezpieczenia i częściej są one dostosowane do specyfiki przedsiębiorstwa niż indywidualnych potrzeb pracowników. Ubezpieczenia grupowe to doskonały bonus, jednak warto rozważyć uzupełnienie ochrony indywidualną polisą dopasowaną do rzeczywistych potrzeb swoich i rodziny — mówi Dariusz Modzelewski, dyrektor działu sprzedaży ubezpieczeń grupowych w Pramerica Życie TuiR. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Wysota

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Ubezpieczenia / Duży popyt na grupówki