E-KLIENCI DOCENILI PACZKOMATY

Popularność zakupów internetowych napędza rozwój rynku usług kurierskich. Zyskują na tym zwłaszcza paczkomaty.

Wartość branży przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych (KEP) liczona przychodami ze sprzedaży wynosiła w 2013 r. 5-6 mld zł. W tym samym czasie doręczono około 200 mln przesyłek — wynika z danych doktora Arkadiusza Kawy z Katedry Logistyki i Transportu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Wiele wskazuje na to, że w związku z intensywnym rozwojem handlu internetowego, liczby te będą coraz większe.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ

Być może zainteresuje Cię też: