E-marketing w małym palcu

Sylwia WedziukSylwia Wedziuk
opublikowano: 2018-05-07 22:00
zaktualizowano: 2018-05-07 20:42

Google AdWords to jedno z najczęściej używanych przez przedsiębiorców narzędzi marketingu internetowego.

Nie wszyscy jednak potrafią się nim dobrze posłużyć, wpisując zbyt ogólne słowa kluczowe lub nieodpowiednio dopasowując do nich stronę docelową. O tym, na czym polegają błędy przedsiębiorców przy korzystaniu z Google AdWords, oraz jak ich unikać, opowie w najbliższy czwartek w poznańskim Idea Hubie Marcin Miłowski, konsultant digital marketingu, szkoleniowiec i bloger.

Uczestnicy warsztatów dowiedzą się również, jak odnaleźć się w świecie marketingu online, czym są konwersje i czy zawsze kliknięcia są istotne w prowadzonych kampaniach marketingowych. Prowadzący podpowie, jakiego typu kampanie możemy przeprowadzić w Google AdWords i czy istnieją takie, które są uniwersalne dla każdego biznesu.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wymagana jest jednak deklaracja obecności — na stronie https://293055-92. evenea.pl lub drogą mailową: [email protected]. © Ⓟ

10.05 Tego dnia w poznańskim Idea Hubie odbędą się warsztaty dotyczące marketingu internetowego.