E-marketing w małym palcu

Sylwia Wedziuk
07-05-2018, 22:00

Google AdWords to jedno z najczęściej używanych przez przedsiębiorców narzędzi marketingu internetowego.

Nie wszyscy jednak potrafią się nim dobrze posłużyć, wpisując zbyt ogólne słowa kluczowe lub nieodpowiednio dopasowując do nich stronę docelową. O tym, na czym polegają błędy przedsiębiorców przy korzystaniu z Google AdWords, oraz jak ich unikać, opowie w najbliższy czwartek w poznańskim Idea Hubie Marcin Miłowski, konsultant digital marketingu, szkoleniowiec i bloger.

Uczestnicy warsztatów dowiedzą się również, jak odnaleźć się w świecie marketingu online, czym są konwersje i czy zawsze kliknięcia są istotne w prowadzonych kampaniach marketingowych. Prowadzący podpowie, jakiego typu kampanie możemy przeprowadzić w Google AdWords i czy istnieją takie, które są uniwersalne dla każdego biznesu.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wymagana jest jednak deklaracja obecności — na stronie https://293055-92. evenea.pl lub drogą mailową: garbary@ihub.pl. © Ⓟ

10.05 Tego dnia w poznańskim Idea Hubie odbędą się warsztaty dotyczące marketingu internetowego.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / E-marketing w małym palcu