E-transformacja biznesu

opublikowano: 28-08-2018, 22:00

62 proc. przedsiębiorców i 54 proc. klientów przebadanych przez IDC na zlecenie firmy Avaya za podstawowe czynniki rozwoju transformacji cyfrowej firm uznaje dbałość o wydajność pracowników i podniesienie jakości obsługi klienta.

31 proc. respondentów wskazało natomiast, że istotnym powodem sięgania po cyfrowe narzędzia jest obniżenie kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa. Przebadano ponad 1300 osób z 15 krajów.

— Właściwym kierunkiem rozwoju firm jest skoncentrowanie się na wzroście jakości obsługi klienta, a pracować trzeba lepiej — a nie ciężej. Jest to też dobra wskazówka, jak zdobywać przewagę konkurencyjną. Przy czym termin „klient” ma w tym przypadku dość szerokie znaczenie — zawiera w sobie zarówno tych tradycyjnie rozumianych klientów przedsiębiorstwa, jak również cały ekosystem partnerów biznesowych i poddostawców, oraz, co równie istotne, klienta wewnętrznego, czyli pracownika firmy — zaznacza Artur Chmielewski, dyrektor zarządzający Avaya Poland.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / E-transformacja biznesu