easyCall z nową centralą

opublikowano: 07-02-2014, 00:00

TELEKOMUNIKACJA

Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa dopiero zaczynają korzystać z telefonii IP, przez co, zdaniem Michała Jakubowskiego, prezesa easyCall.pl, na rynku jest miejsce także dla mniejszych graczy.

 Jego firma wraz z początkiem nowego roku rozpoczęła sprzedaż wirtualnej centrali easyCall.pl. System umożliwia dostęp do usług telekomunikacyjnych z poziomu przeglądarki www. Z systemu można korzystać w ramach miesięcznego abonamentu.

— Jesteśmy niewielką spółką, nie dysponujemy budżetem marketingowym na miarę dużych telekomów, dlatego chcemy skoncentrować się przede wszystkim na bezpośrednim dotarciu do klientów. W tym celu chcemy mocno rozbudować dział sprzedaży i w najbliższym czasie zatrudnić na terenie Polski blisko 50 osób — mówi Michał Jakubowski.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu