Partner podcastu

MBANK

Ekologia na firmowych sztandarach

opublikowano: 13-05-2019, 06:00

Rezygnacja z plastikowych butelek w salkach konferencyjnych. Krokomierze zachęcające pracowników do korzystania ze schodów zamiast wind. Energooszczędne technologie. Instalacje OZE na dachach budynków. Albo uli. W ostatnim czasie firmy rzuciły sporo sił na front ekologiczny. Czy im się to opłaca? A może właśnie tego wymagają od nich ich klienci? Czy też to pic, który ma ocieplić ich wizerunek?

Te pytania stawiamy w dniu rozpoczynającego się Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Miasto, które w grudniu ubiegłego roku było gospodarzem szczytu klimatycznego, tym razem gościć będzie elitę przedsiębiorców i polityków tej części Europy. Tematów ekologicznych co nie miara - rosnące ceny prądu skłaniają część firm do rozważań o własnej produkcji energii, miasta chcą dyskutować o zrównoważonym rozwoju, aby poradzić sobie np. z problemem smogu. Z kolei branża budowlana stawia na ekobudownictwo.

W naszym podcaście o tym skąd wziął się ten ekologiczny pęd opowiada dr Mariola Zalewska z Uniwersytetu Warszawskiego. Paweł Płachecki z PGNiG mówi o tym dlaczego firmom opłaca się pomyśleć o tzw. białych certyfikatach. A Małgorzata Skonieczna z PepsiCo opowiada jak można ekologicznie robić... chipsy

Wszystkie odcinki Pulsu Biznesu do słuchania na www.pb.pl/dosluchania i w Twojej aplikacji podcastowej (np. na Spotify lub w Lectonie).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Sołtys

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy