Encja.com chce dotrzeć do MSP

Anna BełcikAnna Bełcik
opublikowano: 2014-06-06 00:00

Encja.com spróbuje przekonać sektor MSP do automatyzacji działań marketingowych. Swój główny produkt, iPresso, dostosowała do potrzeb małych firm. Nie tylko polskich.

W Polsce dość intensywnie rozwija się sektor marketingu internetowego, tym samym rozwiązania dostępne do niedawna wyłącznie korporacjom zaczynają być dostosowywane i oferowane również małym i średnim przedsiębiorstwom. W tę stronę idzie również spółka Encja.com. Lada moment na rynku pojawi się jej nowy produkt iPresso Express. Rozwiązanie jest przemodelowaną wersją platformy Marketing Automation — iPresso. Nowa wersja produktu będzie wyposażona m.in. w narzędzia do zarządzania bazą danych, monitorowania profili zachowań obecnych i potencjalnych klientów, działań direct marketingowych, automatycznej rejestracji leadów. Udostępnione zostaną także funkcje raportowania. Narzędzia zostały uproszczone i dopasowane do potrzeb mniejszych firm, w których marketingiem zajmuje się często jedna osoba, a nie, jak w korporacjach, rozbudowana komórka. — iPresso Express będzie udostępniony zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Sprzedaż chcemy uruchomić na rynkach Unii Europejskiej, a w przyszłości również w Stanach Zjednoczonych — zapowiada Michał Wojciechowski, prezes Encja.com. Spółka nadal będzie pracować nad rozwojem i sprzedażą swoich pozostałych rozwiązań — poza iPresso, jej działania koncentrują się np. wokół SecDispatch, platformy do zarządzania bezpieczeństwem w terenie (system przygotowany dla ratownictwa medycznego został wdrożony w części Śląska) oraz systemów dedykowanych, realizowanych na indywidualne zamówienia. Właściciele Encja.com rozważają również możliwości wprowadzenia spółki na NewConnect.