Europejczycy lubią napoje PepsiCo

Reuters, Marta Filipiak
opublikowano: 09-07-2004, 00:00

Pepsi Bottling Group, światowy lider produkcji napojów, wykazała znaczny wzrost sprzedaży. Przychody sięgnęły 2,67 mld USD (9,8 mld zł) wobec 2,53 mld USD (9,25 mld zł) rok wcześniej. W ostatnich miesiącach szczególnym zainteresowaniem konsumentów cieszyły się napoje dietetyczne, wody mineralne oraz soki Tropicana. Najszybszy wzrost sprzedaży obserwuje się na rynkach europejskich — sprzedaż wzrosła tam o 10 proc. Najsłabsze wyniki firma notuje w Meksyku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Reuters, Marta Filipiak

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Europejczycy lubią napoje PepsiCo