Excellence zamienił straty w zyski

Kamil ZatońskiKamil Zatoński
opublikowano: 2021-08-13 08:26

W II kwartale 2021 zysk netto spółki Excellence wyniósł 434,6 tys. zł. Przed rokiem strata sięgała 324 tys. zł.

Przychody producenta syropów i napojów zwiększyły się r/r o 26 proc. do 14,1 mln zł. Zysk operacyjny wyniósł 623 tys. zł (było 272 tys. zł straty).

Po I półroczu przychody wynoszą 27 mln zł (+23 proc.), zysk operacyjny 1,2 mln zł (było 108 tys. zł straty), a zysk netto przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej 842 tys. zł (było 300 tys. zł straty).

Dziś o godz. 10 w pb.pl czat inwestorski z przedstawicielami spółki. Weź w nim udział>>

– Realizujemy zapowiedziane działania, dzięki którym umacniamy pozycję Grupy Excellence w kilku sektorach: soki i syropy generują w tym roku duże wzrosty, a w segmencie suplementów diety mamy kilkusetprocentową dynamikę. Rozwijamy nowe inwestycje w obszarze produktów z dodatkiem konopi – spodziewamy się pierwszych efektów tych działań w wynikach finansowych w przyszłym roku. Wzmocniliśmy też sprzedaż zagraniczną i mocno pracujemy nad kanałami e-commerce. Ten segment również będzie kontrybuował do wyników w przyszłym roku. Naszą przewagą konkurencyjną jest wysoka jakość produktów, własne receptury i mocne marki. Współpracujemy z takimi sieciami, jak Biedronka, Lidl, Netto, Dino, Tesco, Makro, Carrefour, Auchan, Selgros, Aldi, Kaufland, Leclerc czy Polo Market. Przygotowujemy kolejne innowacyjne serie i większe kampanie marketingowe, dlatego zakładamy istotny wzrost sprzedaży w tym roku” – powiedział Dariusz Polinceusz, prezes Excellence.