Expomedia debiutuje w Londynie

Michael Smith
opublikowano: 14-12-2001, 00:00

Expomedia, firma dostarczająca kompletne usługi wystawiennicze, debiutuje dziś na londyńskiej giełdzie inwestycji alternatywnych AIM. Właściciele firmy — Roger i Mark Shashoua — chcą wypełnić lukę, jaką wciąż, ich zdaniem, są usługi wystawiennicze w Europie Środkowej. W Polsce posiadają dwa centra wystawiennicze w Warszawie (Warsaw International Exhibition Centre EXPO XXI) i w Katowicach (drugie pod względem wielkości centrum wystawiennicze w Polsce). Zamierzają budować podobne w Czechach i na Węgrzech. To już druga firma operująca w Polsce, która będzie notowana na rynku inwestycji alternatywnych w Londynie. Jako pierwsza zadebiutowała Coffeeheaven na początku tego miesiąca. Coffeeheaven to właściciel sieci pięciu, dotąd głównie warszawskich, barów-kawiarni oferujących prócz kawy i herbaty także typowy brytyjski lunch — kanapki. Cena akcji Coffeeheaven 3 grudnia, w dniu pierwszego notowania, osiągnęła poziom 1,2 GBP (7 zł).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Michael Smith

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu