„Fabryka robotów” w BZ WBK

Karolina Wysota
11-01-2018, 22:00

Bank Zachodni WBK uruchomił pierwsze automaty w procesach bankowych.

Rozwiązanie oparte na technologii Robotic Proces Automation (RPA) pozwoli m.in. skrócić czas rozpatrywania wybranych typów reklamacji oraz obniży koszty działania instytucji finansowej. „Korzyści z wdrożenia robotyzacji w naszym banku odczują przede wszystkim klienci. Na przykład osoby, które złożą reklamację w usługach bankowości elektronicznej BZWBK24, otrzymają decyzję o rozpatrzeniu i zamknięciu sprawy w ciągu kilku godzin od momentu jej zgłoszenia, a nie jak było wcześniej — w ciągu kilku dni” — tłumaczy w komunikacie banku Małgorzata Jawor-Piotrowska, dyrektor obsługi klientów detalicznych. Transformacja cyfrowa to najgorętszy temat bieżącego roku, który nie omija również Banku Zachodniego. Oprócz reklamacji roboty zajmą się obsługą posprzedażową kredytów, gwarancji, rachunków osobistych czy też parametryzacji usług elektronicznych dla klientów biznesowych. © Ⓟ

10 Tyle obszarów bank chce zautomatyzować w najbliższym czasie dzięki technologii RPA.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Wysota

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / „Fabryka robotów” w BZ WBK