Factory Outlet zwiększa sieć sklepów

Ryszard Gromadzki
07-01-2003, 00:00

Poznań. Factory Outlet, sieć sklepów wyprzedażowych końcówek serii albo starszych kolekcji wyrobów markowych zarządzana przez poznańską spółkę Semax-Intertrade, chce w 2003 roku zwiększyć ilość swoich sklepów na terenie kraju z 6 do 13. Sieć działa na zasadzie franchisingu. Współpracownicy mają obowiązek jedynie zapewnić lokal i wystrój zgodny ze standardami Factory Outlet.

— Docelowo, w perspektywie 3-4 lat, chcemy, żeby sieć Factory Outlet w Polsce liczyła od 30 do 50 sklepów — mówi Mariusz Szeib, prezes Semax-Intertrade.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Ryszard Gromadzki

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Factory Outlet zwiększa sieć sklepów