Faktoring można przetestować

Materiał partnera cyklu
opublikowano: 16-04-2013, 00:00

Cykl: Usługi finansowe

KRZYSZTOF KUNIEWICZ

prezes Bibby Financial Services

Faktoring jest najszybciej rosnącą usługą finansową dla biznesu w Polsce. Branża notuje z roku na rok blisko 20-procentowy wzrost obrotów i jest nadzieja, że 2013 r. będzie kolejnym udanym rokiem dla polskich faktorów.

Mimo dobrych wyników i potencjału polskiego rynku, w stosunku do innych krajów nadal pozostajemy z tyłu. Tę tezę potwierdzają również wyniki ze świata, np. w Wielkiej Brytanii z faktoringu korzysta na co dzień około 50 tys. firm, w Polsce jest ich około 5 tys. Jedną z barier blokujących dynamicznyrozwój tej usługi w naszym kraju, jest nadal mała znajomość specyfiki i zalet faktoringu wśród przedsiębiorców, którzy mogliby z niego skorzystać. Głównym motorem napędowym branży powinni być nowi klienci, którzy obecnie nie biorą pod uwagę sięgnięcia po ten rodzaj zewnętrznego finansowania działalności.

Na temat faktoringu krąży wiele stereotypowych opinii, a wielu przedsiębiorców nie miało możliwości wyrobienia sobie obiektywnego zdania o tej usłudze. Prowadzący biznes często mylą faktoring z windykacją, obawiają się zbyt wysokich kosztów czy długoterminowych zobowiązań. Spora grupa przedsiębiorców uważa, że nie ma szansy na pozyskanie tego rodzaju finansowania ze względu na ostre kryteria weryfikacji zdolności kredytowej.

Wychodząc naprzeciw firmom, które poszukują nowych rozwiązań finansowych i sposobów na wzmocnienie płynności finansowej, działający od 11 lat w Polsce, brytyjski faktor Bibby Financial Services, przygotował akcję „Testuj Faktoring”. Przedsiębiorca, który zdecyduje się w trakcie trwania promocji na wypróbowanie faktoringu przez 3 miesiące, może w trakcie okresu próbnego wypowiedzieć umowę finansowania bez dodatkowych kosztów. Trzy miesiące to optymalny czas na poznanie jak faktoring działa w praktyce i jaki może mieć wpływ na sytuację finansową firmy. Dedykowany opiekun klienta na bieżąco będzie wyjaśniał wszystkie sprawy związane z wdrożeniem rozwiązań i przepływem informacji, dokumentów i sposobie rozliczania. Zapytania w sprawie uczestnictwa w akcji można zgłaszać poprzez stronę internetową www.testujfaktoring.pl.

30.06

Do tego dnia potrwa promocja w Bibby Financial Services, w ramach której można przez trzy miesiące testować usługę faktoringu. www.testujfaktoring.pl

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera cyklu

Polecane