Czytasz dzięki

Faktury dla małżonków za internet tylko za 4 miesiące roku - prasa

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 16-08-2005, 08:04

Telekomunikacja Polska wystawi faktury dla małżonków za dostęp do sieci internetowej tylko za ostatnie cztery miesiące roku. Na korekty za poprzednie miesiące nie ma co liczyć -informuje "Gazeta Prawna".

Telekomunikacja Polska wystawi faktury dla małżonków za dostęp do sieci internetowej tylko za ostatnie cztery miesiące roku. Na korekty za poprzednie miesiące nie ma co liczyć -informuje "Gazeta Prawna".

Od 1 sierpnia Telekomunikacja Polska S.A. wystawia faktury za dostęp do sieci na imiona małżonków. Wcześniej był z tym kłopot. Daje to możliwość skorzystania z ulgi na internet w podwójnej wysokości. Ten prosty zabieg pozwala zwiększyć limit odliczenia od dochodu z 760 do 1520 zł. Mogłoby to znacznie uatrakcyjnić szerokopasmowy dostęp do internetu. Na razie tak się jednak nie stanie - zapowiada dziennik.

W tym roku można liczyć najwyżej na 4 faktury wystawione na małżonków, bo TP nie planuje wystawiania korekt za cały rok. Z obliczeń Telekomunikacji wynika, że taka liczba faktur powinna umożliwić klientom TP wykorzystanie ulgi wraz z małżonkiem w pełnym zakresie. Biorąc pod uwagę ceny, wydaje się to jednak mało prawdopodobne. Eksperci nie mają zresztą co do tego wątpliwości. Niechęć do wystawiania faktur "wstecz" wynika z trudności, jakie mogłyby powstać przy korygowaniu tysięcy dokumentów. Trudności i niemałych kosztów całej operacji.

Z danych, jakie "Gazeta Prawna" uzyskała w biurze prasowym TP, wynika również, że operator nie będzie wystawiał faktur na innych domowników. Faktura będzie wystawiana tylko na małżonków, mimo że Ministerstwo Finansów pozwala na to, by w jednym miejscu korzystało z ulgi nie tylko małżeństwo, ale także dzieci lub inni domownicy. Warunek - muszą mieszkać pod jednym dachem, a ich imiona i nazwiska muszą figurować na fakturach potwierdzających wydatki na internet.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane