Spółka poinformowała, że koszty związane z tymi zmianami będą widoczne w wynikach finansowych czwartego kwartału 2023 roku, przewidując, że opłaty restrukturyzacyjne i związane z aktywami wyniosą między 59 a 66 mln USD. Dodatkowo wycofanie się z rynku lekkich pojazdów e-mobilności spowoduje koszty w wysokości od 36 do 41 mln USD, w tym od 33 do 38 mln USD na likwidację zapasów i nieodwołalne zamówienia.
Zvi Lando, dyrektor generalny firmy, stwierdził, że podjęcie decyzji o redukcji zatrudnienia było trudne, ale konieczne, aby dostosować strukturę kosztową firmy do szybko zmieniających się warunków rynkowych.
W listopadzie firma specjalizująca się w energii odnawialnej obniżyła swoje prognozy przychodów na czwarty kwartał, powołując się na słabnący popyt na swoje produkty, w tym falowniki fotowoltaiczne. Spowolnienie rozwoju rynku energii słonecznej w Europie spowodowane nadmiernymi zapasami i zmniejszającym się popytem, a także wyższe stopy procentowe oraz zmiany w systemach pomiarowych w Kalifornii, głównym rynku energii słonecznej w USA, przyczyniły się do niższego popytu.