FBP rozwija personal banking

Urszula Chojnacka
opublikowano: 17-07-2000, 00:00

FBP rozwija personal banking

PO NOWEMU: Fortis Bank Polska, kierowany przez Marka Kulczyckiego, postanowił zaakcentować obecność w kraju. fot. GK

Fortis Bank Polska, który obsługuje małe i średnie przedsiębiorstwa oraz zamożniejszych klientów indywidualnych, chce bardziej zadbać o tych ostatnich. Postanowił więc stworzyć odrębną sieć placówek.

Kilka dni temu przy ul. Postępu w Warszawie uruchomiono pierwszą z tego rodzaju placówek.

Pora na zmiany

— Do tej pory nasze oddziały obsługiwały wspólnie wszystkich klientów — zarówno przedsiębiorstwa jak i osoby prywatne. Teraz chcemy rozwinąć usługi personal banking i z myślą o klientach indywidualnych tworzymy specjalne filie — mówi Waldemar Leszczyński z FBP.

Filie ds. Obsługi Klienta Indywidualnego zaoferują klientom Fortis Bank Polska dwa pakiety: Złoty i Srebrny. Są one adresowane do osób, których miesięczne wpływy wynoszą odpowiednio 7,5 tys. zł oraz 3 tys. zł. W każdej placówce klient będzie miał do dyspozycji Infomat — interaktywne urządzenie wyposażone w drukarkę, dotykowy ekran i czytnik do kart mikroprocesorowych. Za pomocą Infomatu będzie można nie tylko sprawdzić stan konta, ale też dokonać transakcji za pośrednictwem bankowości internetowej Pl@net.

Plan ogólnopolski

W tym roku powstanie jeszcze pięć podobnych filii: kolejna w Warszawie oraz po jednej w Łodzi, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu.

W najbliższych latach FBP planuje uruchamiać po 5-6 takich placówek rocznie. Prawdopodobnie jeszcze w lipcu FBP uruchomi też cztery nowe kredyty mieszkaniowe.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Urszula Chojnacka

Polecane