Włoski koncern zatrudnił gimnastyczki, akrobatki, rysowników i specjalistów o body paintingu. Efekt? Nietypowa reklama Abartha 500, sportowej wersji małego Fiata.

Zdjęcie pomalowanych kobiecych ciał ułożonych w taki sposób, że przypominają auto, pojawiło się w najnowszym numerze "ESPN The Magazine’s Body Issue". W magazynie gwiazdy sportu prezentują swoje wyrzeźbione ciała i opowiadają o tym, jak dbają o swoją kondycję. W ostatniej edycji pojawiły się m.in. fotografie polskiej tenisistki Agnieszki Radwańskiej.
Eric Johnson, wiceprezes ESPN, popularnej w USA sieci kanałów sportowych, która należy do koncernu Walt Disney, jest zadowolony z pomysłu Fiata, który dostosował swój komunikat do charakteru magazynu.
Ceny Fiata 500 Abarth zaczynają się za oceanem od 22 tys. USD. Zwykłą wersję włoskiego malucha można kupić za 16 tys. USD.
Zobacz jak powstawała specjalna reklama Fiata
