Fiat Chrysler wybrał Google i Samsunga

opublikowano: 30-04-2019, 12:33

Fiat Chrysler Automobiles (FCA) będzie korzystał z technologii Google i Samsunga w zbudowaniu do 2022 roku sieci połączeń między wyprodukowanymi przez siebie autami, donosi Reuters.

W autach włosko-amerykańskiego koncernu będzie globalnie wykorzystywany system Android należący do Google. FCA skorzysta również z platformy cyfrowej opartej na chmurze dostarczonej przez Hartman, spółkę zależną Samsunga. 

Zobacz więcej

Fiat Chrysler Automobiles (FCA)

Reuters/Forum

FCA deklaruje, że nowy system będzie stosowany od drugiej połowy 2019 roku. Ma dostarczyć użytkownikom aut informacje o przewidywanych potrzebach serwisowych, znajdujących się w pobliżu stacjach paliw lub ładowania, czy restauracjach.

81a6d2b2-8c30-11e9-bc42-526af7764f64
Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu