Alior Bank, Arriva RP, Bibby Financial Services, BP Gas, BZ WBK — Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń, Centrum Stomatologii Estetycznej Dentalux, Europejski Fundusz Leasingowy, Extor, General Logistics Systems Poland, Home.pl, Kontekst HR International Group, Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń, Ośrodek Szkolenia Pas Piotr Lewandowski, PMS Labs, Sunrise System, Superhost, Wanzl, Weltbild — to firmy, które otrzymały godło programu certyfikującego „Firma przyjazna klientowi”, prowadzonego przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Certyfikaty i statuetki wręczono podczas gali zorganizowanej przy okazji Kongresu Sprzedaż, który odbył się 21-23 maja 2012 r. w warszawskim hotelu Marriott pod hasłem „Sprzedawaj w kryzysie”. Program certyfikujący „Firma przyjazna klientowi” ma na celu podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta.
Firma przyjazna klientowi
WYRÓŻNIENIA