Firmy (d)oceniły agencje i domy mediowe

MAZ
opublikowano: 2008-09-15 00:00

W trzeciej edycji badania satysfakcji klientów Smile Check drugi rok z rzędu zwyciężyła agencja reklamowa San Markos.

W trzeciej edycji badania satysfakcji klientów Smile Check drugi rok z rzędu zwyciężyła agencja reklamowa San Markos.

Wśród domów mediowych najwyższe oceny klientów zdobył MediaCom Warszawa. Tuż za nim uplasował się Macroscope OMD (drugi rok z rzędu) i U2 Media. W konkursie wyróżniono też trzy agencje interaktywne. Zwyciężyła 180heartbeats przed Tribal DDB i Hypermedia. Spośród nagrodzonych agencji reklamowych na uwagę zasługuje wysokie, trzecie, miejsce Change Integrated, która, co prawda, jest prowadzona przez prawdziwych specjalistów w branży (Olechowski, Friedmann i Żołędziowski), ale na rynku pod tą nazwą działa dopiero od kilku miesięcy.

— Ten konkurs nie powinien być laurką, ale ważnym narzędziem wspierającym zarządzanie agencją i relacje z klientami — podkreśla Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Badanie na zlecenie miesięcznika "Press" przeprowadził instytut IQS Quant Group.