W trzeciej edycji badania satysfakcji klientów Smile Check drugi rok z rzędu zwyciężyła agencja reklamowa San Markos.
Wśród domów mediowych najwyższe oceny klientów zdobył MediaCom Warszawa. Tuż za nim uplasował się Macroscope OMD (drugi rok z rzędu) i U2 Media. W konkursie wyróżniono też trzy agencje interaktywne. Zwyciężyła 180heartbeats przed Tribal DDB i Hypermedia. Spośród nagrodzonych agencji reklamowych na uwagę zasługuje wysokie, trzecie, miejsce Change Integrated, która, co prawda, jest prowadzona przez prawdziwych specjalistów w branży (Olechowski, Friedmann i Żołędziowski), ale na rynku pod tą nazwą działa dopiero od kilku miesięcy.
— Ten konkurs nie powinien być laurką, ale ważnym narzędziem wspierającym zarządzanie agencją i relacje z klientami — podkreśla Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Badanie na zlecenie miesięcznika "Press" przeprowadził instytut IQS Quant Group.