Firmy lekceważą internautów

MK
opublikowano: 29-08-2012, 00:00

Barometr „Pulsu Biznesu”

Tylko 6 proc. firm przygotowuje się do sytuacji kryzysowych, korzystając z pomocy agencji specjalizujących się w komunikacji w internecie — wynika z badania agencji Think Kong, zrealizowanego przez Instytut Homo Homini. 83 proc. firm uznaje swoje procedury postępowania antykryzysowego za wystarczające. Jednocześnie aż 93 proc. szuka w sieci wzmianek o swoich markach. A jednak 41 proc. z nich nie prowadziło dotąd żadnych szkoleń dotyczących komunikacji w serwisach społecznościowych, blogosferze czy na internetowych forach.

— Jedynie w 35 proc. przedsiębiorstw istnieją jakiekolwiek spisane zasady określające sposób komunikacji na Facebooku i w innych miejscach w internecie. Wygląda na to, że menedżerowie albo nie wiedzą o skali zagrożeń, albo cechuje ich przesadny optymizm — mówi Norbert Kilen, dyrektor ds. strategii w Think Kong.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu