Firmy powinnysię otworzyć na inne rynki

Sylwester Sacharczuk
21-09-2011, 00:00

Jak przedsiębiorstwa z sektora MSP mogą podnieść swoją konkurencyjność? Szansą jest wyjście za granicę

„Puls Biznesu” jako patron medialny Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw wraz z organizatorem przedsięwzięcia, czyli Regionalną Izbą Gospodarczą (RIG) w Katowicach zaczyna cykl „Szanse dla MSP”. Będziemy w nim wskazywać, jak przedsiębiorcy mogą zwiększyć konkurencyjność swoich firm i pisać o barierach, które przeszkadzają w rozwoju sektora małych i średnich firm w Polsce. Przed firmami wiele barier Jedną z niedocenianych przez firmy szans na rozwój jest internacjonalizacja przedsiębiorstwa, czyli — mówiąc prościej — zwiększenie obecności na rynkach zagranicznych. Mówimy...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Firmy powinnysię otworzyć na inne rynki