Firmy stawiają już na Internet

Małgorzata Zgutka
20-09-2000, 00:00
Firmy stawiają już na Internet Call Center Poland, obsługujące infolinie i serwisy konsumenckie, chce stworzyć centrum interakcji z klientem. Firma podpisała umowę o partnerstwie i współpracy z Webtelem i Internet Communications Center.— Stworzyliśmy swoistą grupę, która jest w stanie zaproponować firmom kompleksową obsługę. Teraz przychodząc do Call Center mogą one skorzystać z różnych kanałów służących do kontaktu z klientami, nie tylko z telefonu, ale również z Internetu — wyjaśnia Rafał Kulpiński, szef działu marketingu Call Center.Twierdzi, że od dłuższego czasu...
Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Firmy stawiają już na Internet