„Fishing Clash" zatwierdzone w Chinach

opublikowano: 28-06-2021, 15:47

Chińska Narodowa Agencja Prasy i Publikacji zatwierdziła w poniedziałek grę „Fishing Clash” wyprodukowaną przez Ten Square Games.

Chiński regulator w poniedziałek opublikował listę 43 gier zatwierdzonych do dopuszczenia na rynek chiński. Wśród nich znalazła się flagowa gra giełdowej spółki Ten Square Games —„Fishing Clash”. Dystrybutorem gry w Chinach jest firma NetEase.

– Wejście gry na chiński rynek to efekt ciężkiej pracy całego zespołu Ten Square Games oraz naszych partnerów – w szczególności chińskiego wydawcy NetEase. To także docenienie unikatowej jakości tego tytułu i jego szans na sukces na nowym, niezwykle konkurencyjnym rynku. Bardzo cieszymy się, że chińscy gracze będą mogli dołączyć do ogromnej globalnej rodziny Fishing Clash – mówi Maciej Zużałek, prezes Ten Square Games.

– Ostatnie miesiące poświęciliśmy na dopracowanie wersji gry przeznaczonej dla rynku chińskiego, uwzględniając sugestie naszego lokalnego wydawcy. W naszej centrali we Wrocławiu zbudowaliśmy doświadczony zespół, który zajmie się jej bieżącą obsługą i dalszym rozwojem. Podobnie jak w podstawowej wersji gry, nastawiamy się na ciągłe działania typu live ops, czy dodawanie nowych funkcjonalności. Nasz chiński partner NetEase w najbliższych tygodniach uruchomi grę na największych platformach w Chinach (iOS i Android) oraz zapewni jej wsparcie marketingowe i produktowe potrzebne do zbudowania skali i pełnego przetestowania potencjału gry na tym ekscytującym rynku – dodaje Anna Idzikowska, Chief Growth Officer Ten Square Games.

Gra “Fishing Clash” miała soft launch w czerwcu 2016 r., a globalna premiera odbyła się w październiku 2017 r. W ubiegłym roku gra wygenerowała 562 mln zł płatności. “Fishing Clash” jest największą grą Ten Square Games, a w trakcie 2020 r. tytuł trafił do pierwszej 50-tki najwięcej zarabiających gier w sklepie Google Play.

Rynek już od dłuższego czasu oczekiwał wejścia “Fishing Clasha” na rynek chiński. Niektórzy spodziewali się wejścia gry do Chin nawet wiosną 2020 r.

Haitong Bank w swojej ostatniej rekomendacji spodziewał się opóźnienia certyfikacji w Chinach do I kw. 2022 r. i monetyzacji gry na poziomie ok. 43-45 mln zł miesięcznie do końca 2021 r. i w 2022 r. Analitycy zakładali jednocześnie, że to dość konserwatywny scenariusz, biorąc pod uwagę obecne modernizacje techniczne i planowaną rozbudowę gry.

Kurs Ten Square Games zareagował mocną zwyżką na doniesienia z Państwa Środka.

Rynek gier
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
×
Rynek gier
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane