Spółka z portfela funduszu AIP Seed Capital pozyskała drugą rundę finansowania. Konceptem rekomendowania rozrywki, z wykorzystaniem autorskiego algorytmu, zainteresował się prywatny inwestor Marcin Machnio, szef polskiego oddziału międzynarodowej grupy outsourcingowej NATEK.
— To projekt o globalnym zasięgu i nieograniczonych możliwościach skalowania. Przy wdrożeniu właściwej strategii rozwoju Follows.pl ma szansę stać się powszechnie wykorzystywanym sposobem tworzenia spersonalizowanych rekomendacji filmów, gier i muzyki, pozwalającym na dokonanie najlepszego wyboru — twierdzi Marcin Machnio.
Pieniądze z inwestycji pozwolą dostosować aplikację do technologii mobilnych, planowane jest też uruchomienie wersji anglojęzycznej oraz wdrożenie systemu transakcyjnego. Spółka poszerzy ofertę o możliwość zakupu rekomendowanej rozrywki, np. biletu do kina.
— Dzięki wiedzy i doświadczeniu inwestora w branży IT będziemy efektywniej zarządzali projektem. Zoptymalizujemy koszty i procesy związane z rozwojem serwisu — wyjaśnia Piotr Sztenkiel, prezes Follows.pl.